هواوی از تبلت مقاوم در برابر آب آنر WaterPlay رونمایی کرد

همان‌گونه که می‌دانید این روزها تولیدکنندگان کمتری نسبت به تولید تبلت‌های اندرویدی تمایل نشان می‌دهند که البته هواوی را باید یک استثنا دانست. امروز آنر که زیرمجموعه هواوی محسوب می‌شود از جدیدترین تبلت خود با نام WaterPlay در‌ کنار گوشی آنر 7X رونمایی کرد.
همان‌طور که نام تبلت مذکور به وضوح نشان می‌دهد، آنر WaterPlay در برابر نفوذ آب مقاومت کرده و دارای استاندارد IP67 است. این موضوع بدان معنی بوده که می‌توانید آن را بدون هیچ مشکلی حداکثر تا 30 دقیقه در عمق یک متری سطح آب غوطه‌ور کنید.
WaterPlay به چیپ‌ست کایرین 659 که در آنر 7X نیز شاهد آن بودیم، مجهز شده است. این دستگاه در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها دارای 3 گیگابایت رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری شامل 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

آنر WaterPlay

تبلت جدید آنر دارای صفحه نمایشی 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، دوربین اصلی و سلفی 8 مگاپیکسلی، درگاه کارت microSD، سنسور اثر انگشت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و باتری 6600 میلی‌آمپری با شارژ سریع 18 واتی است. این دیوایس از اندروید نوقا در کنار رابط کاربری EMUI 5.1 بهره می‌برد.

در این محصول امکانات مختلفی هم‌چون فناوری LTE ،WiFi 802.11ac، بلوتوث نسخه 4.1، GPS و یک پورت یواس‌بی نوع C وجود دارد. آنر WaterPlay ابعادی برابر با 248 در 174 در 7.8 میلی‌متر و 465 گرم وزن دارد.


این تبلت در 24 اکتبر با رنگ‌های نقره‌ای و طلایی به بازار چین وارد می‌شود. قیمت این تبلت برای نسخه وای‌فای دارای 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی، حدود 303 دلار و نسخه شامل 4 گیگابایت رم به‌همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و فقط پشتیبانی از اتصال وای‌فای، 364 دلار است. ورژنی از این دستگاه که از 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌نماید، 409 دلار قیمت‌‌گذاری شده است.

4 در مورد “هواوی از تبلت مقاوم در برابر آب آنر WaterPlay رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH