اپلیکیشن باتری گوگل در فروشگاه پلی‌استور عرضه شد

شرکت گوگل به روند مالکیت اپلیکیشن‌هایی که جزئی از سیستم‌عامل اندروید بوده و به‌صورت مستقل در پلی‌استور منتشر می‌شوند، ادامه می‌دهد. خدمات سلامت دستگاه (Device Health Services) نام اپلیکیشن باتری گوگل بوده که اخیرا در فروشگاه برنامه اندروید عرضه شده است.

اپلیکیشن باتری گوگل

از آن‌جایی‌که این برنامه تنها در دستگاه‌های نکسوس و پیکسل به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد، بر روی تلفن‌های هوشمند عرضه شده توسط سایر برندها کار نخواهد کرد. بنابراین به‌نظر می‌رسد قدیمی‌ترین گوشی که قادر به اجرای برنامه باتری است، نکسوس 5 باشد.

فرای این مسئله، اپلیکیشن موردنظر در سراسر جهان در دسترس نیست. ما می‌دانیم که می‌توان آن را در ایالات متحده دانلود کرد. بنابراین اگر تلاش می‌کنید از کشور دیگری به صفحه فروشگاه گوگل‌پلی دسترسی یافته و خطایی را مشاهده می‌نمایید، احتمالا در حال حاضر برنامه در منطقه شما در دسترس نیست.

برنامه خدمات سلامت دستگاه به منظور نمایش عادات مصرف باتری گوشی شما و طول مدت شارژدهی آن ارائه شده است. شما چند گزینه محدود شخصی‌سازی را در اختیار دارید که به شما امکان نمایش درصد باتری در نوار وضعیت و همچنین بهینه‌سازی روشنایی تطبیقی را خواهد داد.

اکنون که برنامه در پلی‌استور قابل دسترس است، فرض می‌کنیم که گوگل با سرعتی بیش‌تر از گذشته، عرضه به‌روزرسانی‌ها را آغاز خواهد کرد.

5 در مورد “اپلیکیشن باتری گوگل در فروشگاه پلی‌استور عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH