گلکسی A5

مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس از تمامی مسئولیت‌های خود استعفا می‌دهد

کون اوه هیون، مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس که همزمان مدیر عاملی سامسونگ دیسپلی را نیز برعهده دارد، مدعی شد که در ماه مارس سال بعد از تمامی مسئولیت‌های خود در این شرکت استعفا خواهد کرد.

او در نامه‌ای که به کارکنان این شرکت ارسال کرده این گونه عنوان می‌کند:

مدتی است که چیزی به شدت فکر من را به خود مشغول ساخته و تامل به آن در بسیاری از اوقات برایم دشوار بوده است. با این حال اگرچه این یک تصمیم دشوار به‌نظر می‌رسد، اما نمی‌توانم آن را به تعویق بیاندازم.

در این نامه با اشاره به بحران بی‌سابقه این شرکت، به لزوم تغییر در مدیریت سامسونگ الکترونیکس و سپردن آن به مدیریت جوان اشاره شده است:

در حالی‌که با بحرانی بی‌سابقه مواجه هستیم، معتقدیم که اکنون زمان شروع دوباره برای این شرکت فرا رسیده و می‌توان با استفاده از یک روحیه جدید و مدیریتی جوان، به چالش‌های پیش‌روی صنعت پویای IT پاسخ داد.

لازم به گفتن نیست که بحران مورد نظر کون اوه هیون در رابطه با حکم حبس ۵ ساله لی جائه یانگ، رئیس هیات مدیره گروه سامسونگ بوده که از سوی دادگاه کره جنوبی برای وی صادر شده است.

گفتنی است کون اوه هیون از سال 2012 در مقام مدیر عامل اجرایی شرکت سامسونگ الکترونیکس مشغول به فعالیت بوده و حال به‌نظر می‌رسد که کم‌کم باید شاهد قرارگیری فرد دیگری در این سمت باشیم.

5 در مورد “مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس از تمامی مسئولیت‌های خود استعفا می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH