اپل به‌دنبال استفاده از قابلیت مانیتورینگ خودکار فشار خون در نسل جدید محصولات پوشیدنی خود است

کمپانی اپل این روزها در حال توسعه هرچه بیشتر قابلیت‌های مربوط به ردیابی سلامتی دستگاه‌های پوشیدنی خود است. براساس اطلاعات مربوط به پتنتی که به‌تازگی منتشر شده، این شرکت به دنبال استفاده از قابلیت مانیتورینگ خودکار فشار خون است. در این پتنت آمده که این ویژگی قادر خواهد بود تا براساس پارامترهایی که توسط کاربر مشخص شده و یا با توجه به اطلاعات جمع‌آوری شده از طریق سنسورهای موجود بر روی دستگاه‌هایی همچون اپل واچ، پیام‌های هشداری را به نمایش درآورد.

فواید متعددی در استفاده از این قابلیت نهفته است که شامل به‌ حداقل رساندن متغیرهای تاثیرگذار بر تشخیص فشار خون و همچنین، ارائه اطلاعات مورد نیاز به متخصصان برای بررسی‌های دقیق‌تر می‌شود. البته کاربر می‌تواند این اطلاعات را به‌‌صورت حضوری به پزشک ارائه دهد و یا آن را به‌صورت خودکار ارسال کند.

در این پتنت، موارد دیگری نیز در خصوص بررسی اطلاعات مربوط به فشار خون ارائه شده است. به عنوان مثال، این قابلیت قادر خواهد بود تا با بررسی اطلاعات به همراه یک تقویم، مشخص کند که تغییر در فشار خون در یک جلسه اتفاق افتاده است. اطلاعات به دست آمده از این پتنت، از اهمیت بالای این قابلیت خبر می‌دهند، البته همواره شاهد چنین مسئله‌ای در پتنت‌ها هستیم.

پتنت

از آن‌جایی‌که این قابلیت تنها یک پتنت است و هنوز راهی به دنیای واقعی پیدا نکرده، باید منتظر ماند و دید که مهندسان اپل چگونه می‌توانند این تکنولوژی را توسعه داده و به بازار عرضه کنند.

4 در مورد “اپل به‌دنبال استفاده از قابلیت مانیتورینگ خودکار فشار خون در نسل جدید محصولات پوشیدنی خود است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH