گلکسی A5 و گلکسی A7

رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی A5 و گلکسی A7 نسخه 2018 منتشر شد

یک رندر برایتان کافی نیست؟ MySmartPrice و OnLeaks به‌تازگی مجموعه‌ای از رندرهای سه بعدی مربوط به نسخه 2018 گلکسی A5 و گلکسی A7 را منتشر کرده‌اند. این دو اسمارت‌فون در اندازه‌های 5.5 و 6 اینچی معرفی خواهند شد و حاشیه نمایشگر کمی خواهند داشت. هم‌چنین گفته می‌شود وضوح نمایشگر این دو فبلت 1080 در 2160 (FHD+) پیکسل خواهد بود.

در جدول زیر می‌توانیم اندازه‌های این دو هندست را مشاهده کنیم. همان‌طور که مشخص است، نسخه‌های جدید خانواده A سامسونگ از بدنه‌ای بلندتر استفاده می‌کنند و عرض کم‌تری نسبت به نسل قبلی دارند.

دیگر موضوعی که در رندرها قابل مشاهده بوده، مجهز شدن نسخه 2018 گلکسی A5 و A7 سامسونگ به دوربین سلفی دوگانه است. در واقع اکثر سازندگان تلفن‌همراه از دوربین دوگانه در بخش پشتی استفاده می‌کنند و حتی سامسونگ نیز در پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی نوت 8 از این نوع دوربین استفاده کرده است. ظاهرا سامسونگ قصد دارد در حال حاضر فقط دوربین سلفی دوگانه را برای اسمارت‌فون‌های میان‌رده‌اش تعبیه کند.

گلکسی A5 و A7 نسخه 2018 سامسونگ به چیپست‌ اگزینوس 7885 با معماری 10 نانومتری مجهز می‌شوند. هم‌چنین در برخی از بازارها این دو هندست با چیپست اسنپدراگون 660 عرضه خواهند شد. این دو اسمارت‌فون گواهی IP68 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کسب کرده‌اند و از ویژگی‌هایی هم‌چون نمایشگر همیشه روشن بهره‌ می‌برند.

4 در مورد “رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی A5 و گلکسی A7 نسخه 2018 منتشر شد”

  1. اشکان موسوی

    سامسونگ درست زیاد مدل ب مدل گوشی میزنه ولی یه چیز خوب میزنه ن مثل هواوی سرهم کنه جنس اشغال بزنه بده بازار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH