میت 10 لایت

هواوی میت 10 لایت رسما معرفی شد؛ غول کوچک!

همان‌طور که می‌دانید هواوی چند روز پیش از سه پرچمدار خانواده میت خودش یعنی میت 10، میت 10 پرو و لوکس‌ترین نسخه این پرچمدار یعنی میت 10 پورشه دیزاین رونمایی کرد و صحبتی از نسخه میان‌رده این اسمارت‌فون یعنی میت 10 لایت به میان نیامد.

به‌هرحال امروز چینی‌ها نسخه ضعیف‌تری از فبلت پرچمدار خود را که پیش‌تر در کشور چین معرفی شده بود، در قاره اروپا نیز رسما معرفی و تایید کردند که این تلفن هوشمند در بازار کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی به فروش خواهد رسید.

این فبلت میان‌رده از وجود نمایشگری 5.9 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 در کنار رزولوشن 1080 در 2160 با حاشیه‌های بسیار اندک در لبه‌ها بهره می‌برد. برخلاف نسخه پرچمدار که به چیپست کایرین 970 مجهز گشته، کمپانی سازنده در این دستگاه به استفاده از تراشه کایرین 659 بسنده کرده که از فناوری هوش مصنوعی نیز بی‌بهره است. البته باید افزود که این پردازنده از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و 4 گیگابایت حافظه رم و همچنین 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

میت 10 لایت

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به درگاه هیبریدی سیمکارت اشاره کرد که بسته به نیاز کاربر می‌توان دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و یک کارت حافظه درون آن جای داد. این گوشی هوشمند دوربینی چهارگانه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که در واقع باید گفت که دو دوربین در پنل جلویی و دو دوربین در پشت دستگاه حضور دارند.

هواوی برای دوربین‌های پنل پشتی دو سنسور دوربین 16 و 2 مگاپیکسلی در نظر گرفته که با استفاده از آنها می‌توانید همانند پرچمدارهای بازار، تصاویر پرتره ثبت کنید. دوربین‌های سلفی این محصول نیز دارای دقتی 13 و 2 مگاپیکسلی هستند که به‌طور همزمان نیز کار خواهند کرد. وظیفه تامین انرژی میت 10 لایت را هم یک باتری با گنجایش 3,340 میلی‌آمپر برعهده دارد.

اما خبر بد این‌که در این دستگاه برخلاف نسخه پرچمدار خبری از اندروید اوریو نیست و میت 10 لایت از سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 بهره می‌برد. این گوشی با قیمت 400 یورو در بازار کشورهای اروپایی در رنگ‌های مشکی گرافیتی، طلایی و آبی شفقی عرضه خواهد شد و از ماه نوامبر سال جاری قابل خریداری است.

5 در مورد “هواوی میت 10 لایت رسما معرفی شد؛ غول کوچک!”

  1. من خودم فعلا الجی g6 دارم و نوت5 و هواوی هم داشتمِ
    هواوی واقعا پیشرفت عالی داشتهِ
    مطمئنا این گوشیش هم یه میان رده عالی میشهِ

  2. جالبه اگه همین گوشی رو با قیمت اپل یا سامسونگ بفروشند میگن گوشی خوبیه!
    مطعصفانه همه از روی برچسب قیمت گوشی هارو میسنجند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH