وان پلاس 5T

انتشار تصاویری از گوشی هوشمند وان‌پلاس 5T

وان‌پلاس به‌تازگی بر روی گوشی هوشمند جدیدش با نام وان‌پلاس 5T کار می‌کند. منابع خبری بسیاری به این موضوع اشاره‌ و این نکته را ذکر کرده‌اند که وان‌پلاس 5T با طراحی صفحه‌ نمایش لبه به لبه عرضه می‌شود. هنوز خبر رسمی و تائید شده‌ای در رابطه با اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس منتشر نشده است. منابع چینی امروز تصاویر لو رفته‌ای از پنل جلو و عقب وان‌پلاس 5T منتشر کرده‌اند.

قبل از عرضه وان‌پلاس 5، تمام شرکت‌های شناخته‌ شده تولیدکننده گوشی‌های هوشمند همانند هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی، دوربین دوگانه را به پرچم‌دارانشان اضافه کرده بودند. شرکت وان‌پلاس زمانی وارد این بازی شد که وان‌پلاس 5 را عرضه کرد.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات اصلی گوشی‌های هوشمند در چین، گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش کامل یا لبه به لبه تولید کرده‌اند، وان‌پلاس هنوز در این زمینه فعال نیست. اگرچه هیچ خبر رسمی از شرکت در رابطه با صفحه‌نمایش 5T عرضه نشده، ولی براساس تصاویر لو رفته این احتمال افزایش پیدا می‌کند.

وان‌پلاس 5T

این عکس‌ها را می‌توان اولین تصاویر لو رفته از وان‌پلاس 5T دانست. تصاویر لو رفته، لبه به لبه بودن صفحه‌نمایش را تائید می‌کنند. صفحه‌نمایش 5T به‌ احتمال‌ زیاد 6 اینچی خواهد بود که دارای نسبت نمایشگر به بدنه 18:9 است. حاشیه‌های نمایشگر در قسمت بالا و پایین کمتر شده و بیشتر قسمت‌های بخش جلویی را صفحه‌ نمایش پوشانده است. وان‌پلاس 5T از وان‌پلاس 5 باریک‌تر بوده و خبری از دکمه فیزیکی هوم در این اسمارت‌فون جدید نیست.

ظاهر وان‌پلاس 5T شبیه به وان‌پلاس 5 است و یکی از تفاوت‌های اصلی این دو گوشی هوشمند، دکمه هوم فیزیکی بوده که در وان‌پلاس 5T وجود ندارد و از اسکنر اثر انگشت در پشت‌ آن استفاده‌ شده است. محل قرارگیری دوربین دوگانه 5T، شبیه به وان‌پلاس 5 است و در هر دو این دوربین‌ها از یک سنسور استفاده می‌شود. در 5T از دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد، ممکن است این شرکت چینی از لرزشگیر اپتیکال در دوربین‌های دوگانه نیز بهره ببرد. دوربین سلفی به‌ احتمال‌ زیاد 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

براساس خبرهای درز کرده، وان‌پلاس 5T جک 3.5 میلی‌متری هدفون نداشته و پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت آن را تامین می‌کند. قیمت درنظر گرفته‌ شده برای وان‌پلاس 5T، حدود 452 دلار خواهد بود.

6 در مورد “انتشار تصاویری از گوشی هوشمند وان‌پلاس 5T”

    1. شما اطلاعات کمی در مورد این برند دارین. گوشی های وان پلاس در اروپا و آمریکا بسیار پرطرفدار هستند و کیفیت ساخت و عملکرد عالی دارن لطفا سری به سایت های خارجی بزنید اونجا میبینید که در هر سایتی از گوشی های این شرکت تعریف شده و حداقل جزو یکی از 10 گوشی برتر سال هرساله انتخاب میشه.

  1. نمیدونم احساس میکنم از هواوی بهتر باشه ولی بازم هرچی باشه چینه
    این برند ها شاید ۵ سال دیگ بتونن رقیب سامسونگ بشن

  2. اشکان موسوی

    جلوش اس ۸ پشتش ایفون ۸
    یکی نیست بگه تو که نو اوری نداری چرا کپی میکنی اخه
    با کپی کردن کسی به جای نرسیده ک تو داری خودت میکشی..یه طراح استخدام کنید یکم مدل جدید بدید تو بازار ‌‌…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH