سرفیس دایال

فتوشاپ از سرفیس دایال پشتیبانی می‌کند

حدود یک سال از ارائه سرفیس دایال مایکروسافت زمان می‌گذرد. سرفیس دایال دستگاهی است مناسب برای طراحان که عملکردی شبیه به پالت رنگ دارد و یک ابزار بسیار کاربردی برای طراحان محسوب می‌شود. این ابزار هم‌زمان با رونمایی سرفیس استودیو معرفی شد. یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای طراحان گرافیک، نرم‌افزار فتوشاپ است که اگر آن را غول شرکت ادوبی بنامیم، حرف بی‌راهی نزده‌ایم. پس از مدت‌ها، ادوبی اعلام کرد که فتوشاپ برای کار با این ابزار بهینه شده و حالا دیگر طراحان می‌توانند از آن در محیط فتوشاپ استفاده کنند.

سرفیس دایال

البته باید به این موضوع اشاره کرد که امکان استفاده از این ابزار در نسخه قبلی فتوشاپ وجود داشت ولی کاربردش محدود بود و کاربران عملیات‌هایی شبیه به زوم اوت و زوم این را با آن انجام می‌دادند. حال سرفیس دایال از بسیاری از امکانات پیشرفته فتوشاپ پشتیبانی می‌کند.

طراحان می‌توانند با استفاده از این ابزار، از براش یا قلم‌مو فتوشاپ استفاده کنند، هر منو به‌صورت جداگانه قابلیت اجرا دارد و کاربران می‌توانند opacity ،size و flow را تنظیم کنند.

با این حرکت، استقبال طراحان از ابزار سرفیس دایال بیشتر می‌شود. مایکروسافت هم‌چنین اعلام کرده که سرفیس بوک 2 در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

4 در مورد “فتوشاپ از سرفیس دایال پشتیبانی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH