گوشی هوشمند وان‌پلاس 5T در اواخر ماه نوامبر معرفی خواهد شد

در روز‌های اخیر رندر‌های مختلفی از گوشی وان‌پلاس 5T منتشر شده و به لطف این رندرها، اکنون می‌توانیم نمای بسیار خوبی از طراحی و ظاهر این گوشی در ذهن خود داشته باشیم.

در روز‌های گذشته شایعاتی مطرح شده بود مبنی‌بر این‌که وان‌پلاس 5T در تاریخ 5 نوامبر معرفی می‌شود، اما این خبر‌ صحت نداشت و مورد تایید قرار نگرفت. به‌تازگی شایعاتی در مورد ارتقای دوربین این گوشی نیز مطرح شده است. امروز evleaks توییت‌هایی را منتشر کرده که دو موضوع را در مورد این گوشی تایید می‌کند.

وان‌پلاس 5T

مورد اول این بوده که وان‌پلاس 5T از نسبت‌ تصویر 18 به 9 استفاده خواهد کرد و نکته دوم، احتمال معرفی این گوشی توسط کمپانی وان‌پلاس در اواخر نوامبر است. چند ساعت بعد از انتشار این خبر، این منبع در توییت خود اعلام کرد که این گوشی بعد از تاریخ 20 نوامبر و در اواخر نوامبر به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

از دیگر مشخصات لو رفته این دستگاه می‌توان به دوربین دوگانه ارتقا‌یافته‌ 20+20 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 835 و نمایشگر کشیده با حاشیه‌های بسیار کم و با نسبت تصویر 18 به 9 اشاره کرد. در بخش باتری نیز با توجه‌ به گوشی وان‌پلاس 3T، انتظار می‌رود که این مدل به باتری 3450 میلی‌آمپری مجهز شود و اگر این خبر صحت داشته باشد، وان‌پلاس 5T نسبت‌ به نسل قبلی خود افزایش 4.5 درصدی در این بخش خواهد داشت.

3 در مورد “گوشی هوشمند وان‌پلاس 5T در اواخر ماه نوامبر معرفی خواهد شد”

  1. هرکی از این برندهای چینی بخره دیوونس ب خدا پولش هدر داره.طراحی زشت ..سخت افزار بد….پشتیبانی نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH