هارمن کاردن، اولین اسپیکر کورتانا

هارمن کاردن، اولین اسپیکر کورتانا را عرضه می‌کند!

کورتانا یکی از اصلی‌ترین دستیارهای مجازی بازار است. آمازون الکسا و دستیار گوگل هر دو اسپیکر هوشمند دارند و تا امروز به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده‌اند. هارمن کاردن زیرمجموعه صنایع بین‌المللی هارمن است که در تولید تجهیزات صوتی و تصویری خانه و خودرو فعالیت دارد، اولین اسپیکر هوشمند مایکروسافت، با دستیار مجازی کورتانا را عرضه می‌کند.

اسپیکر هارمن کاردن اینووک (Harman kardon Invoke) طراحی شبیه به اسپیکر هوشمند آمازون اکو دارد ولی کمی بزرگ‌تر است. در قسمت بالایی بلندگو، پوشش فلزی مشبکی وجود دارد و پایه انتهایی آن از جنس پلاستیک است. در قسمت بالایی اسپیکر پنل لمسی قرار دارد. با لمس کردن قسمت بالایی می‌توانید دستور فعلی دستگاه را غیرفعال کنید (مثل قطع کردن تماس اسکایپ). در قسمت پایین بلندگوی هوشمند دو دکمه وجود دارد که یکی از آن‌ها برای هماهنگ کردن دستگاه با بلوتوث و دیگری برای خاموش و روشن کردن آن استفاده می‌شود.

هارمن کاردن، اولین اسپیکر کورتانا

بلندگوی هارمن کاردن 242 میلی‌متر طول و وزنی برابر با 1 کیلوگرم دارد. اسپیکر 3 ووفر 45 میلی‌متری و 3 توییتر 13 میلی‌متری در زیر قسمت آهنی دارد.7 میکروفون در اسپیکر قرار گرفته که از تکنولوژی خاصی با نام Sonique بهره برده است. با استفاده از این تکنولوژی، بلندگو قدرت تشخیص صدا از هر گوشه‌ای از منزل و محیط داخلی را دارد.

هارمن کاردن، اولین اسپیکر کورتانا

این اسپیکر جدید از وای‌فای دو بانده، بلوتوث نسخه 4.1 و پورت USB در انتهای اسپیکر بهره برده است. مثل تمام اسپیکرهای هوشمند، شما می‌توانید از اینووک بخواهید تا لیستی را به شما یادآوری کند، تماس بگیرد و از اپلیکیشن‌های مرتبط استفاده کند. اگر دستگاه‌ها و گجت‌های هوشمندی در منزل دارید، می‌توانید روشن و خاموش کردن آن‌ها را به اینووک بسپارید.

هارمن کاردن

با استفاده از اینووک می‌توانید از استریم‌های پخش موسیقی مثل TuneIn ،iHeart Radio و Spotify استفاده کنید. استفاده از اینووک بسیار ساده بوده، کافیست که اپلیکیشن کورتانا را بر روی ویندوز 10، موبایل با اندروید بالای 4.1.2 و آی او اس 8.0 به بالا دانلود کنید و وارد حساب کاربری مایکروسافت شوید. اسپیکر هارمن کاردن اینووک باقیمت 199.95 دلار به فروش می‌رسد و در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود.

3 در مورد “هارمن کاردن، اولین اسپیکر کورتانا را عرضه می‌کند!”

  1. جالب به نظر میرسه . البته تا وقتی که از زبان فارسی پشتیبانی نکنه واسه ایرانی ها کاربرد نداره .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH