در سه ماهه سوم سال بیش از 26 میلیارد اپلیکیشن اندروید و iOS توسط کاربران دانلود شده است

تحلیلگر نرم افزار پلتفرم‌های خاص، App Annie، گزارشی در خصوص استفاده کاربران از برنامه‌ها منتشر کرده است. براساس این گزارش، از ماه ژوئن تا سپتامبر بیش از 26 میلیارد برنامه توسط کاربران گوشی‌های اندروید و iOS دانلود و نصب شده که افزایش 8 درصدی را نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل نشان می‌دهد. البته این آمار تنها مربوط به دانلودهای جدید بوده، نه به‌روزرسانی‌ها یا نصب مجدد آن‌ها.

در این گزارش ذکر شده که کاربران در مدت زمان مذکور بیش از 326 میلیارد ساعت با برنامه‌های اندرویدی وقت گذرانده‌اند. این مقدار حکایت از افزایشی 40 درصدی دارد که البته App Annie توضیحی نیز برای این مقدار افزایش ارائه نموده است. رونمایی از Reliance Jio و شبکه‌های LTE آن در کشور هند یکی از دلایل این آمار خیره کننده است. این کشور به همراه ویتنام و اندونزی رشدی دو برابری را در این مورد تجربه کرده‌اند.

برنامه‌های iOS نیز همانند اندروید رشد را تجربه کرده‌اند که این افزایش در سه ماهه سوم حدود 8 درصد بوده است. هنوز هم بازار اصلی در دست چین و سپس آمریکا و عربستان صعودی قرار دارد. این گزارش یادآور می‌شود که با توجه به رفع برخی محدودیت‌ها در خصوص استفاده از پیام‌رسان‌ها در عربستان صعودی، حتما شاهد رشد چشمگیر این کشور در استفاده از نرم‌افزارها خواهیم بود.

کاربران سیستم عامل iOS حدود 17 میلیارد ساعت وقف استفاده از برنامه‌های این سیستم عامل کرده‌اند که 11 میلیارد ساعت آن مربوط به برنامه‌های موجود در App Store بوده است. فروشگاه‌های نرم‌افزاری هر دو سیستم عامل رشدی 25 درصدی را نشان داده‌اند. App Annie پیش‌بینی کرده که کاربران بیش از 100 میلیارد دلار صرف برنامه‌ها تا سال 2021 خواهند کرد.

5 در مورد “در سه ماهه سوم سال بیش از 26 میلیارد اپلیکیشن اندروید و iOS توسط کاربران دانلود شده است”

  1. من اصلا این امار قبول ندارم هیچی به iosنمیرسه هیچی ..اونای که گوشی اندروید میگیرن ادمای خودخاهی هستن و سواد استفاده از ای او اس ندارن

  2. اشکان موسوی

    عشق است اندروید …ای او اسی ها دیگه ساکت شن نیان حرف بزنن چون حرفی برای گفتن براشون نمیمونه با این نمودار …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH