نت‌فلیکس از قابلیت Picture-In-Picture اندروید اوریو 8.1 پشتیبانی می‌کند

قابلیت مالتی‌تسکینگ به امکان اجرای چند نرم‌افزار مختلف و استفاده همزمان از آن‌ها اطلاق می‌شود. تا چندی پیش این ویژگی تنها بر روی رایانه‌ها قابل انجام بود اما حالا با پیشرفت‌های صورت گرفته، گوشی‌های هوشمند نیز توان اجرای این کار را دارند.

اگر یکی از کاربران شبکه نت‌فلیکس با محتوای غنی و فراوانش باشید، از شنیدن این خبر که نسخه جدید نرم‌افزار این شبکه از قابلیت Picture-In-Picture اندروید اوریو 8.1 پشتیبانی می‌کند، خوشحال خواهید شد. چنین امری بدین معنا بوده که کاربران از این پس می‌توانند ضمن انجام دادن کارهای دیگر با گوشی هوشمند، به تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود، هر چند در اندازه‌ای کوچک‌تر، بپردازند.

نت‌فلیکس

پس اگر در حال تماشای سریال مورد علاقه خود مجبور به ارسال ایمیل یا چک کردن پیام‌های خود شوید، دیگر لازم به قطع برنامه نخواهید بود و می‌توانید همزمان هر دو کار را انجام دهید. البته ناگفته نماند انجام این کار نیازمند به‌روزرسانی اندروید به نسخه 8.1 است که در حال توسعه قرار دارد. هنوز معلوم نیست چرا اندروید اوریو 8.0 با وجود آن‌که قابلیت Picture-In-Picture را دارد، از این نرم‌افزار پشتیبانی نمی‌کند. در هر صورت بهره‌گیری از این ویژگی مثبت ارزش کمی انتظار را خواهد داشت.

4 در مورد “نت‌فلیکس از قابلیت Picture-In-Picture اندروید اوریو 8.1 پشتیبانی می‌کند”

  1. اشکان موسوی

    اندروید همیشه بهترین بوده و خواهد بود ..اونای که میگن ای او اس خونه واقعا از حسادتشون این حرف میزنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH