اچ‌تی‌سی U11 پلاس با یک رنگ جدید نیمه شفاف معرفی خواهد شد

اچ‌تی‌سی روز دوم نوامبر میزبان رویدادی خواهد بود که در آن قرار است U11 پلاس و یک دستگاه دیگر با نام U11 لایف را معرفی کند. اخیرا هندست دوم را در سایت‌های بنچمارک و در قالب چند تصویر دیده‌ایم، هر چند از U11 پلاس اطلاعات زیادی در دسترس ما قرار نگرفته و تنها می‌دانیم که ورژن کشیده‌تر U11 خواهد بود.

با این‌که تا امروز اطلاعات بسیار کمی در رابطه با این هندست منتشر شده‌، evleaks اخیرا در توییتی رنگ‌های درنظر گرفته شده برای اچ‌تی‌سی U11 پلاس را فاش کرده است.

اچ‌تی‌سی U11 پلاس

این توییت به سه رنگ مشکی، نقره‌ای و یک رنگ نیمه شفاف که تا الان در هیچ یک از هندست‌های اچ‌تی‌سی ندیده‌ایم، اشاره می‌کند. وقتی می‌گوییم نیمه شفاف تصور نکنید که قرار است اجزای داخلی هندست را ببینید. در واقع این رنگ احتمالا همان سفید یخی زیر لایه شیشه‌ای خواهد بود که یک حالت مات در بیرون خواهد داشت و شاید حس یخ‌زدگی را القا کند.

مشخصات درز کرده از اچ‌تی‌سی لایف خبر از پردازنده اسنپدراگون 630، رم 3 گیگابایتی، صفحه‌ نمایش 5.2 اینچی و یک باتری 2600 میلی‌آمپری داده‌اند. این در حالی بوده که گفته می‌شود اچ‌تی‌سی U11 پلاس نیز با همین مشخصات تنها از نظر صفحه‌ نمایش کمی کشیده‌تر بوده و اسکنر اثر انگشت‌ به پنل پشتی آن منتقل شده است.

5 در مورد “اچ‌تی‌سی U11 پلاس با یک رنگ جدید نیمه شفاف معرفی خواهد شد”

  1. طراحی پشتش خیلی بده قوس داره رو سطح صاف ثابت نمیمونه و هی میچرخه موقع کارکردن باهاش باید نگهش داشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH