4 دلیل برای آنکه ایسوس ذن‌فون 4 (ZE554KL) را بخریم

در بازار ایران بیش از هر چیز دیگری ایسوس را با لپ‌تاپ‌های خوب و باکیفیتش می‌شناسند. با این حال مدتی می‌شود که این کمپانی تایوانی وارد دنیای اسمارت‌فون‌ها شده و قصد دارد موفقیت خوب خودش در بازار لپ‌تا‌پ‌ها را در اینجا نیز تکرار کند.

به تازگی شاهد معرفی گوشی‌های خاصی از سری ذن‌فون بودیم. در این مطلب قصد داریم تا 4 دلیل برای خریدن ذن‌فون 4 ایسوس بیاوریم تا اگر قصد دارید اسمارت‌فون جدیدی را امتحان کنید، نیم نگاهی هم به این گوشی بیندازید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


کیفیت ساخت بالا

بعد از تغییر کلی بدنه اسمارت فون‌ها از پلاستیک به فلز، حالا مدتی می‌شود که سازندگان تلفن‌های همراه به دلایل متعددی روی به شیشه و فلز آورده‌اند و از این ترکیب جالب در ساخت محصولات‌شان استفاده می‌کنند. با نگاهی به پرچمداران امسال خیلی راحت می‌توان به این موضوع پی برد. اما معمولا گوشی‌های پریمیوم بازار از چنین ترکیبی بهره می‌برند و کمتر شاهد استفاده از آن در سایر محصولات هستیم. ایسوس با معرفی ذن‌فون 4 و استفاده از ترکیب شیشه و فلز، کاری کرده تا عملا با یک گوشی پریمیوم رو‌به‌رو باشید؛ در حالی‌که این مدل پرچمدار ایسوس نیست.

فریم دستگاه از جنس فلز ساخته شده و دو طرف آن با شیشه 2.5D پوشیده شده است. برای محافظ از این گوشی نیز ایسوس تصمیم گرفته از گوریلا گلس استفاده کند تا رسما با یک گوشی خوش‌ساخت و باکیفیت طرف باشیم.


دوربین دوگانه

در سال 2017 استفاده از دوربین‌های دوگانه به اوج خود رسید و ایسوس نیز برای آن‌که از قافله عقب نماند از این ویژگی در محصولات جدیدش استفاده کرد. ذن‌فون 4 به دو دوربین 12 و 8 مگاپیکسلی مجهز بوده که دوربین دوم وظیفه ثبت تصاویر واید با زاویه 120 درجه را داراست. این یعنی شما می‌توانید بدون تغییر مکان، فضای بیشتری را پوشش داده و تصاویر وایدتری را به ثبت برسانید. این ویژگی برای زمانی که قصد دارید عکس‌های دست جمعی بیندازید و یا مشغول عکاسی از یک فضای بسته شوید، بسیار کاربردی خواهد بود.

علاوه بر این‌ها دوربین اصلی دستگاه با گشادگی دیافراگم F/1.8، مجهز شدن به لرزش‌گیر اپتیکال و بهره‌مندی از فلاش LED دوگانه نوید این را می‌دهد که می‌توانید تصاویر زیبا و باکیفیتی را ثبت کنید. به این ویژگی‌ها امکان فیلم‌برداری 4K را نیز اضافه کنید تا بدانید که ایسوس برای این گوشی سنگ‌ تمام گذاشته است.


ویژگی‌های چندرسانه‌ای

این گوشی با مجهز شدن به اسپیکر استریو، Hi-Res Audio و Smart AMP تجربه موسیقایی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌توانید از این لحاظ بر روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. علاوه بر این‌ها ایسوس اپلیکیشن‌های خاصی را برای این گوشی در نظر گرفته تا بتوانید صدا را متناسب با سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

یکی از قابلیت‌های خاص این گوشی مجهز شدن به 2 میکروفون جهت حذف نویز است و بنابراین می‌توانید خیلی راحت مشغول ضبط کردن صدا شوید و یا حتی مکالمات بدون نویزی را انجام دهید.


فول آپشن

ذن‌فون 4 در حالی به نسخه پنجم بلوتوث مجهز است که برخی کمپانی‌ها چنین ویژگی‌ را بر روی پرچمداران خود نیز قرار نداده‌اند. از دیگر قابلیت‌های شاخص ذن‌فون 4 می‌توان به فناوری شارژ سریع ‌(50 درصد شارژ در 36 دقیقه)، سنسور اثر انگشت با دقت و سرعت بالا، 6 گیگابایت رم (در برخی نسخه‌ها) و افزایش روشنایی نمایشگر تا 600 نیت برای نمایش بهتر محتوا در زیر نور آفتاب اشاره داشت.

7 در مورد “4 دلیل برای آنکه ایسوس ذن‌فون 4 (ZE554KL) را بخریم”

  1. یه گوشی ایسوس واسه داداشم چند وقت پیش ها گرفتیم و به نسبت قیمتش واقعا خوبه . البته یه کم بزرگه اما هنگی منگی تو کارش نیست !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH