مرورگر اینترنت سامسونگ

مرورگر اینترنت سامسونگ برای تمامی گوشی‌های اندرویدی عرضه شد

مرورگر اینترنت سامسونگ که پیش از این تنها در دسترس کاربران گوشی‌های گلکسی این کمپانی و اسمارت‌فون‌های پیکسل و نکسوس شرکت گوگل قرار گرفته بود، به‌تازگی برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی که از نسخه 5 (لالی‌پاپ) به بالا این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، منتشر شد.

ورژن جدید این مرورگر پایدارترین نسخه‌ای است که در اختیار کاربران قرار داده شده و از طریق پلی استور گوگل یا مارکت گلکسی اپ استور قابل دریافت است. مرورگر اینترنت سامسونگ به‌طور پیش‌فرض از موتور جستجوی گوگل برای نمایش نتایج جستجو استفاده می‌کند ولی از طریق تنظیمات می‌توان این بخش را تغییر داد و یکی از موتورهای جستجوی یاهو، Bing یا DuckDuckGo را به‌دل‌‌خواه انتخاب نمود.

مرورگر اینترنت سامسونگ

علاوه‌بر ویژگی‌های رایج موجود، مرورگر مورد بحث از حالت تاریک (Dark Mode) نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود هنگام استفاده در محیط‌های تاریک یا وب‌گردی در شب، با تغییر رنگ‌ها و استفاده از پس‌زمینه تیره، از آسیب رسیدن به چشم کاربر جلوگیری شود. این تنظیمات از طریق بخش دسترسی (Accessibility) قابل فعال‌سازی است.

از دیگر مشخصات این مرورگر می‌توان به افزونه کروم اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان بوک‌مارک‌های ایجاد شده در نسخه دسکتاپ مرورگر کروم را در مرورگر مخصوص گوشی سامسونگ مشاهده نمود. همچنین می‌توان از طریق گزینه Sync، آدرس‌ها یا صفحات ذخیره شده را بین این دو مرورگر یا بر روی فضای ابری سامسونگ (Samsung Cloud) به اشتراک گذاشت. برای دانلود آخرین نسخه از مرورگر اینترنت سامسونگ از طریق این لینک اقدام کنید.

7 در مورد “مرورگر اینترنت سامسونگ برای تمامی گوشی‌های اندرویدی عرضه شد”

  1. Erfan Moti

     ۲  ۴

    نزدیک ۳ ساله از مرورگر خود گوشیم استفاده میکنم قبلا کروم استفاده میکردم فوایدی مثل وارد شدن به سایت ها با اثر انگشت و روش های بیومتریک و روان بودن و باگ نداشتن لاعث شد بمونم با همین مرورگر…اونایی هم که ندارن نظر الکی ندن ترول بازی جاش اینجا نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH