گوشی‌ هوشمند اوپو R11s با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به‌صورت رسمی معرفی شد

گوشی‌ هوشمند اوپو R11s اخیرا موضوع اصلی اکثر شایعات بود. علی‌رغم تمام اطلاعات فاش شده از این اسمارت‌فون، باز هم منتظر رونمایی از آن بودیم. بالاخره پس از مدتی انتظار، اوپو از این اسمارت‌فون با ویژگی‌های خارق‌العاده رونمایی کرد.

این اسمارت‌فون‌ به گونه‌ای طراحی شده‌ که در هنگام تماشای ویدئو و یا بازی کردن، از مسدود کردن راه خروجی صدا توسط دست کاربر جلوگیری می‌شود. اوپو مجبور شد برای انجام این کار، جک هدفون و پورت میکرو USB را تغییر دهد.

ColorOS 3.2 باعث بهره‌وری بیش‌‌تر و بهبود در عملکردها شده است. هم‌چنین این به‌روزرسانی حالت تقسیم صفحه نمایش را نیز به‌همراه دارد. قفل‌گشایی توسط سیستم تشخیص چهره و به وسیله ترکیب با هوش مصنوعی نیز به خوبی در این هندست کار شده است. تشخیص چهره در این اسمارت‌فون در زمانی کم‌تر از 0.8 ثانیه انجام می‌شود.

گوشی‌ هوشمند اوپو R11s با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 660 و نرخ تصویر 60 فریم بر ثانیه تجربه روانی از اجرای بازی‌ها را به ارمغان می‌آورد. به‌علاوه، وجود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا می‌تواند از عهده گوش دادن به موسیقی، تماشای ویدئو و خلاصه هر کاری به خوبی بربیاید.

گوشی‌ هوشمند اوپو R11s

گوشی اوپو R11s مجهز به یک صفحه نمایش 6.01 اینچی امولد است که کیفیت فول اچ‌دی پلاس و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل دارد. این پنل به وسیله شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. در بالای این صفحه نمایش، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این هندست جا خوش کرده که توسط فناوری هوش مصنوعی با تمرکز بر زیبایی عمل می‌کند. دوربین اصلی دوگانه این اسمارت‌فون نیز از دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است. هر دوی این لنزها گشودگی دیافراگم f/1.7 دارند.

گوشی اوپو R11s از 6 روز دیگر در چین قابل خریداری است. اوپو سه رنگ مشکی، قرمز و Champagne را برای آن درنظر گرفته است. قیمت نسخه مشکی و شامپاینی برابر با 452 دلار و قیمت نسخه قرمز رنگ حدودا 482 دلار آمریکا خواهد بود.

4 در مورد “گوشی‌ هوشمند اوپو R11s با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به‌صورت رسمی معرفی شد”

  1. اشکان موسوی

    چه گوشی های مسخره ای …فک کنم تنها مزیتش همون دوربین سلفی ۲۰مگاپیکسلیش باشه همین وگرنه ن طراحی خوبی داره نه برند معروفیه..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH