ایسوس پگاسوس 4S رسما معرفی شد؛ اولین اسمارت‌فون ایسوس با نسبت تصویر 18:9

از آن‌جا‌یی‌ که عموم مردم باور دارند که نمایشگرهای با نسبت تصویر 18:9 برای راهبری فروش اسمارت‌فون‌های رده بالا به اندازه کافی نوآورانه هستند، شرکت ایسوس نیز به جمع تولیدکنندگان این نوع از دستگاه‌ها پیوست. این شرکت تایوانی اولین گوشی هوشمند خود با نام پگاسوس 4S که از چنین صفحه نمایشی بهره برده و در آینده‌ای نزدیک قابل دسترس خواهد بود را معرفی کرد.

علی‌رغم وجود صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9، این گوشی هوشمند در واقع یک پرچم‌دار نیست. این نمایشگر مجهز به رزولوشن +HD یا 1440 در 720 پیکسل است. در قسمت جلویی ایسوس پگاسوس 4S شاهد حاشیه‌های بسیار باریکی هستیم و همچنین این دستگاه از باتری 4030 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

ایسوس پگاسوس 4S

ایسوس پگاسوس 4S از سخت‌افزاری معقول شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک MT6750T با فرکانس 1.5 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین اصلی این مدل از نوع دوگانه بوده که مجهز به سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه و در پایین دوربین قرار دارد.

پگاسوس 4S با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و سیستم‌ عامل اندروید نوقا 7.0 عرضه می‌شود. در حال حاضر ایسوس این گوشی هوشمند را تنها در کشور چین عرضه خواهد کرد و مشتریان از تاریخ 9 نوامبر می‌توانند این دستگاه را در دو رنگ طلایی یا مشکی براق خریداری نمایند.

5 در مورد “ایسوس پگاسوس 4S رسما معرفی شد؛ اولین اسمارت‌فون ایسوس با نسبت تصویر 18:9”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH