نسخه جدید بازی ندای وظیفه، 60 درصد فروش بیشتری نسبت به infinite warfare داشته است

سال گذشته هنگامی‌که اکتیویژن از نسخه Infinite Warfare بازی ندای وظیفه رونمایی کرد، ظاهرا بسیاری از بازیکنان از ایده اولیه بازی که در آینده صورت می‌گرفت، دل خوشی نداشتند. در نتیجه تریلر پخش شده از بازی، با حدود دو میلیون دیسلایک، تبدیل به یکی از رکوردداران گرفتن دیسلایک در یوتیوب شد. اما ظاهرا شرکت با انتشار نسخه جنگ جهانی دوم، خود را احیا کرده است.

خبر ساخت نسخه جنگ جهانی دوم از سری بازی‌های ندای وظیفه در ابتدای سال گذشته منتشر شد و این بار نه تنها تریلر آن از نسخه پیشین بیشتر لایک خورد، بلکه میزان فروش آن در انگلستان نیز شاهدی بر اقبال عمومی از این بازی در مقایسه با Infinite Warfare است. فروش بالای این بازی، 57 درصد بیشتر از نسخه پیشین، شاید اکتیویژن را قانع کند که کار کردن بر روی فضای کلاسیک نتیجه بهتری از کار کردن بر روی فضاهای مربوط به آینده داشته باشد.

ندای وظیفه

تا به اینجای کار نقدهای منتقدین نیز در خصوص این بازی مثبت بوده و به‌نظر می‌رسد یک بار دیگر شانس به اکتیویژن رو کرده است. البته عناوین مختلف ندای وظیفه همیشه در بین گیمرها خوش درخشیده‌اند؛ حتی عنوان Infinite Warfare با تمام حواشی و دیسلایک‌ها توانست پرفروش‌ترین بازی بر روی کنسول‌ها در سال 2016 لقب گیرد. پس ظاهرا در خصوص اهمیت نداشتن دیسلایک‌ها حق با اکتیویژن بوده است.

6 در مورد “نسخه جدید بازی ندای وظیفه، 60 درصد فروش بیشتری نسبت به infinite warfare داشته است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH