نسخه جدیدی از شیائومی Mi 6 با 4 گیگابایت رم معرفی شد

در ماه آوریل امسال، شرکت چینی شیائومی از پرچم‌دار جدید خود تحت عنوان Mi 6 رونمایی کرد. این دستگاه تنها در یک نسخه و مجهز به 6 گیگابایت رم روانه بازار شد. با توجه به این موضوع، امروز شاهد معرفی نسخه‌ جدیدی از این گوشی هوشمند هستیم. این محصول جدید از نظر مشخصات فنی تفاوت چندانی با نمونه قبلی نداشته و تنها از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد.

Mi 6

شیائومی Mi 6 مجهز به 4 گیگابایت رم، دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و قیمتی برابر با 2299 یوان دارد. با معادل‌سازی یوان به دلار، به قیمت بسیار مناسب 350 دلار می‌رسیم که نشان از ارزش خرید بالای آن دارد. این دستگاه ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد و خریدارن قادر به تهیه آن از تاریخ 11 نوامبر هستند.

از مشخصات شیائومی Mi 6 می‌توان به نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 835، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.8 و بلوتوث نسخه 5.0 اشاره کرد.

7 در مورد “نسخه جدیدی از شیائومی Mi 6 با 4 گیگابایت رم معرفی شد”

    1. شما به این گوشی میگی داغون!!!!!! کجاش داغونه بهترین کیفیت داره،پشتیبانی عالی شیائومی که همه میدونن، بهتره نسبت به برندها تعصب نداشته باشیم و عادلانه قضاوت کنیم،سهامدارشون که نیستیم!

    1. این چه حرفیه شما برو نظرات کسایی که شیائومی از دیجی کالا یا بقیه فروشگاه ها خریدن بخون بعد نظر بده! همشون راضی هستن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH