گوشی وان‌پلاس 5T

گوشی وان‌پلاس 5T با قیمتی مشابه وان‌پلاس 5 عرضه خواهد شد

براساس ادعای O2، یکی از شرکای تجاری کمپانی وان‌پلاس، گوشی وان‌پلاس 5T با برچسب قیمتی مشابه نسخه معمولی خود روانه بازار خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، هر کاربر برای خرید مدل 128 گیگابایتی گوشی وان‌پلاس 5 باید مبلغی معادل 500 یورو را هزینه کند که در صورت تمایل برای تهیه مدل 64 گیگابایتی، با کاهش قیمت ناچیز 36 یورویی روبرو خواهد شد. اکنون گفته می‌شود که اسمارت‌فون وان‌پلاس 5T نیز با همین قیمت به‌صورت جهانی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

گوشی وان‌پلاس 5T

البته درستی این ادعا هنوز مشخص نشده، ولی اسناد انتشار یافته توسط O2 نشان می‌دهند که مدل دیگری از این گوشی نیز با حافظه 256 گیگابایتی در بازار عرضه می‌شود. باید افزود که فروشگاه چینی OppoMart هم قیمتی یکسان برای وان‌پلاس 5 و 5T درنظر گرفته است.

با وجود این‌که تصویر فاش شده بالا، به وان‌پلاس 5T‌ نسبت داده شده، ولی این عکس بسیار شبیه به گوشی R11s محصول کمپانی اوپو بوده و هنوز اطلاعات قابل اطمینانی از این دستگاه در دسترس نیست. در آخر لازم به ذکر است که قیمت رسمی این گوشی هوشمند هنگام مراسم رونمایی در تاریخ 16 ماه نوامبر اعلام می‌شود و این دستگاه حدود پنج روز بعد، یعنی از تاریخ 21 همین ماه، قابل خریداری خواهد بود.

5 در مورد “گوشی وان‌پلاس 5T با قیمتی مشابه وان‌پلاس 5 عرضه خواهد شد”

  1. سخت افزار قوی همراه با قیمت کم
    اما برای خرید کافی نیست
    برند و اصالت کالا یه چیز خیلی مهم برای خریداره که وانپلاس نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH