Face ID

یک کمپانی سازنده عینک، کاربرد جالبی را برای سنسور Face ID آی‌فون X ایجاد کرده است

از آنجایی‌که آی‌فون X دارای اسکنر اثر انگشت موسوم به Touch ID نیست، از سنسور تشخیص چهره Face ID بهره می‌برد. تکنولوژی جدید نگاشت چهره، 30000 نقطه مادون قرمز را روی صورت شما منعکس کرده و به‌منظور ایجاد تصویری با عمق مطلوب از ظاهر چهره شما، این نقاط را اسکن می‌کند. این سنسورها برای ویژگی جدید ایموجی‌های متحرک (Animoji) که علائم چهره شما را دنبال و شبیه‌سازی می‌کنند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه‌بر این، سنسورهای مذکور امکان ثبت تصاویر پرتره سلفی را فراهم می‌کنند تا دوربین جلویی دستگاه بتواند تصاویری با پس‌زمینه‌های مات شده تولید نماید.

Warby Parker یک شرکت آمریکایی تولیدکننده عینک است که اصولا به‌صورت آنلاین اجناس خود را می‌فروشد. به دلیل تفکرات این شرکت در قبال تست محصولاتش توسط مشتریان، کمپانی سیاست‌های مشتری مدارانه‌ای نظیر ” استفاده آزمایشی 5 جفت عینک برای 5 روز به‌صورت رایگان” دارد. در این سیاست شما 5 ست عینک را دریافت می‌کنید و با بررسی آن‌ها در پایان مهلت 5 روزه می‌توانید یکی از عینک‌ها را انتخاب و برای خود خریداری کنید.

علاوه‌بر این، به‌صورت طبیعی شرکت واربی پارکر برنامه‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد در کاتالوگ‌های آن‌ها بگردید و عینک‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. اما کدام‌یک از آن‌ها بیش‌ترین شانس را برای هماهنگی با سر و صورت شما دارند؟

پس از آخرین به‌روزرسانی، اپلیکیشن Warby Parker دقیقا از سنسورهای فیس آی‌دی برای ارزیابی چهره شما استفاده کرده و فورا مناسب‌ترین عینک‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد. سپس نوبت شماست تا بهترین عینک را از نظر خودتان انتخاب نمایید.

لذا این قابلیت قطعا مفید و هیجان‌انگیز است. به نظر شما توسعه‌دهندگان برنامه می‌توانند چه کارهای دیگری را با این سنسورها انجام دهند؟

1 در مورد “یک کمپانی سازنده عینک، کاربرد جالبی را برای سنسور Face ID آی‌فون X ایجاد کرده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH