تعدادی از گوشی‌های آی‌فون X دچار مشکلات صوتی در اسپیکر مکالمه خود هستند

زمانی‌که گوشی‌های گوگل پیکسل 2 به بازار عرضه شدند، گزارشاتی مبنی بر شنیده شدن صداهای کلیک مانند در زمان استفاده از گوشی توسط برخی از کاربران مخابره شد. متاسفانه به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل نیز با مشکلی مشابه مواجه شده است. زیرا برخی از مالکان گوشی آی‌فون X گزارش داده‌اند که صداهای “خش خش” یا “وز وز” را از اسپیکر مکالمه دستگاه می‌شنوند.

این گزارشات را می‌توان در رسانه‌هایی مانند MacRumors، توییتر و Reddit مشاهده کرد. جایی‌که کاربری با نام مستعار dback83 می‌نویسد:

اکنون با گوشی آی‌فون X حتی با حجم صدا پایین 50 درصد، صداها بسیار بد پخش می‌شوند. با افزایش بلندی صدا تا 80 یا 100 درصد، اصوات تقریبا غیر قابل شنیدن می‌شوند و در تمامی موارد به خصوص مکالمه با اسپیکر گوشی، صداها گوش‌خراش و آزاردهنده خواهند بود. حجم صدا بالا می‌رود اما صدای خروجی از گوشی عمقی ندارد و میزان اعوجاجات نیز دیوانه‌ کننده است.

آی‌فون X

جهت اطلاع افرادی که ناآشنا هستند، شرکت اپل به‌منظور دستیابی به اسپیکر استریو در آی‌فون‌های خود، اسپیکر مکالمه را به یک اسپیکر نیز تبدیل کرده که با ترکیب عملکرد این اسپیکر با بلندگوی تعبیه شده در قسمت تحتانی گوشی، افکت صوتی شبیه استریو ایجاد خواهد شد. خوشبختانه این‌طور به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل از این موضوع آگاهی دارد و ادعا کرده است که در حال کار بر روی یک اصلاحیه نرم‌افزاری برای حل این مشکل است.

در بیانیه‌ای که به دست وب‌سایت TheVerge رسیده است، سخنگوی شرکت اپل اظهار می‌کند که:

ما نسبت به مشکلی که تعداد معدودی از مشتریان را تحت تاثیر خود قرار داده، آگاه هستیم. تیم ما در حال کار بر روی راه‌حلی است که در بسته نرم‌افزاری که در آینده منتشر می‌شود، گنجانده خواهد شد.

در عین حال، ظاهرا اپل در حال جایگزینی و تعویض رایگان گوشی‌های آی‌فون X معیوب خود است.

7 در مورد “تعدادی از گوشی‌های آی‌فون X دچار مشکلات صوتی در اسپیکر مکالمه خود هستند”

  1. من امشب نوت ایت خریدم وقتی اوردم خونه اهنگ که پخش کردم صداش خش خش و وزوز میکنه و خیلی هم ضعیفه صداش نمیدونم چیکار کنم

  2. ههه اون از گوشیای گوگل اینم از ایفونای اپل ک هر روز یکی دوتا ایراد ازشون میشنویم فقط نوت ۸ هست ک همه افراد ازش راضین

  3. الان واقعا حقشه که بگیم مزخرف ترین گوشی سال …هواوی گوشی میزنه اینقدر ایراد نداره ک این پیدا کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH