آمارهای منتشر شده نشان از استفاده تنها 0.3 درصد کاربران اندرویدی از نسخه اوریو دارد!

گوگل گزارشی را به‌صورت ماهانه منتشر می‌کند که در آن پراکندگی استفاده از نسخه‌های مختلف اندروید به نمایش گذاشته می‌شود. گزراش منتشر شده ماه نوامبر که به‌تازگی در اختیار عموم قرار گرفته، نشان می‌دهد اندروید Oreo هنوز نتوانسته است کاربران زیادی را به خود جلب کند.

اگرچه اولین نسخه از اندروید 8 در ماه اگوست منتشر شد اما هنوز بسیاری از تولیدکنندگان آن را برای دستگاه‌های خود عرضه نکرده‌اند. در حال حاضر تنها 0.3 درصد از کسانی که در ماه نوامبر از فروشگاه گوگل پلی بازدید کرده‌اند، در حال استفاده از اندروید Oero بوده‌اند.

این وضعیت در آینده نزدیک چندان بهبود نخواهد یافت، زیرا تنها HMD و هواوی هستند که اعلام کرده‌اند برخی از دستگاه‌های خود را تا پایان سال 2017 به نسخه هشتم اندروید ارتقا خواهند داد. با این‌حال انتظار می‌رود در اوایل سال 2018، این آمار با رشد خوبی مواجه شود زیرا اکثر تولیدکنندگان، اندروید اوریو را برای دستگاه‌های خود عرضه می‌کنند.

هم‌چنین این نمودار نشان می‌دهد سهم اندروید نوقا نیز اندکی رشد داشته، این در حالی است که استفاده از لالی پاپ و مارشمالو با کاهش روبه‌رو شده است.

9 در مورد “آمارهای منتشر شده نشان از استفاده تنها 0.3 درصد کاربران اندرویدی از نسخه اوریو دارد!”

  1. باید خود گوگل فشار بیاره به شرکت ها تا پشتیبانی نرم افزاری رو بالا ببرن ۲ سال نامردی هست واقعا گوشی من الان اس۶ هست باید ۸ هم بگیره ولی سیاست سامسونگ که دو سال هست تو مخه 

  2. تنها راهش اینه که گوگل همه شرکاش رو مجبور کنهدر کنار محصولات خودشون یه محصول با اندروید خالص تولید کنن

  3. اشکان موسوی

    چون سامسونگ ناز میکنه مثل ادم اپدیت کلی نمیده فقط بلده بتا کوفت زهرمار بده بیرون تا چند سالم طول بکشه همه کشور ها اپدیت برسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH