احتمالا سال آینده شاهد عرضه اسمارت‌فون‌های تاشو از سوی چندین شرکت خواهیم بود

سالیان طولانی بوده که می‌شنویم سامسونگ مشغول طراحی و توسعه یک گوشی هوشمند تاشو است. در حالی‌که هنوز منتظر عرضه چنین اسمارت‌فونی از سوی شرکت سامسونگ بودیم، ماه گذشته کمپانی ZTE، دستگاه تاشوی خود را عرضه کرد. ZTE Axon M یک گوشی هوشمند با نمایشگری دوگانه است که انحصارا توسط شرکت مخابراتی AT&T در ایالات متحده عرضه می‌شود. براساس گزارشی جدید، سال آینده شاهد عرضه اسمارت‌فون‌های تاشوی جدید از سوی چند شرکت تولیدکننده خواهیم بود.

شایعات و گزارشات پیرامون اسمارت‌فون تاشوی شرکت سامسونگ همچنان ادامه دارند. این کمپانی هنوز هیچ توضیحی در مورد طرح خود برای اسمارت‌فون تاشوی آینده‌اش ارائه نداده است. اما شایعات آن‌قدر متقاعدکننده هستند که سال آینده شاهد عرضه این گوشی از سوی سامسونگ باشیم.

شرکت هواوی که یک غول تکنولوژی چینی به‌شمار می‌آید نیز، در حال کار بر روی یک هندست تاشو است. احتمالا پیش از پایان سال آینده، از اسمارت‌فون این کمپانی با نمایشگری دوگانه رونمایی خواهد شد.

کمپانی Oppo که یک تولیدکننده چینی دیگر است، اقدام به ثبت گواهی اختراع مربوط به گوشی‌های هوشمند تاشو نموده است. این موضوع نشان می‌دهد که اوپو به عرضه اسمارت‌فون‌هایی با نمایشگر دوگانه نیز علاقه دارد. از آن‌جا که گفته می‌شود شرکت تولیدکننده نمایشگر تابع ال‌جی، مشغول توسعه صفحات نمایش تاشو است، این احتمال نیز وجود دارد که ال‌جی هم در آینده وارد گود این رقابت شود. اگر در صنعت تولید اسمارت‌فون‌ها تحول گسترده‌ای در این سمت و سو وجود داشته باشد، مطمئنا می‌توانیم انتظار ورود کمپانی‌های بیشتری به عرصه ساخت اسمارت‌فون‌های تاشو را داشته باشیم.

6 در مورد “احتمالا سال آینده شاهد عرضه اسمارت‌فون‌های تاشو از سوی چندین شرکت خواهیم بود”

  1. این کمپانی های چینی منتظرن یکی یه کار جدید انجام بده برای گوشی هاش اونم پشت بندش کپی کنن وبا قیمت ارزون تر بفروشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH