رابط کاربری MIUI 9

شیائومی به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 9 را برای 18 مدل از گوشی‌های خود منتشر کرد

کمپانی چینی شیائومی به‌تازگی به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 9 را برای تعداد بسیار زیادی از گوشی‌های خود منتشر کرده و این به‌روزرسانی برای مدل‌های رام چین هم‌اکنون قابل دریافت است. تقریبا سه ماه از عرضه‌ اولین نسخه‌ رابط کاربری MIUI گذشته و این کمپانی در تاریخ 31 اکتبر نیز به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 9 را برای تعداد محدودی از مدل‌های دارای رام چین منتشر کرده بود.

در حال حاضر این به‌روزرسانی برای 18 مدل از گوشی‌های این کمپانی منتشر شده و برای دستگاه‌های Mi 6، Mi Max 2٬ Mi Note 3، Mi Note 2٬، Mi 5X، Mi 5s Plus، Redmi 5A، Redmi Note 4 Qualcomm، Redmi Note 4X، Mi MIX 2، Mi Note Pro، Mi 4S و Mi 4c قابل دریافت است.

اگر شما نیز صاحب یکی از مدل‌های ذکر شده هستید، هم‌اکنون می‌توانید رام مخصوص به گوشی را دریافت کرده و رابط کاربری دستگاه خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که پیش از فلش کردن گوشی، از اطلاعات مهم خود فایل پشتیبان تهیه کنید.

همچنین این کمپانی توصیه می‌کند که افرادی که در‌حال حاضر نسخه‌ بتا را نصب کرده‌اند، پیش از انجام عملیات به‌روزرسانی کلیه‌ اطلاعات و داده‌های خود را از حافظه‌ دستگاه پاک کرده تا پس از انجام به‌روزرسانی با مشکل مواجه نشوند.

البته افرادی که در حال حاضر از نسخه‌ پایدار استفاده می‌کنند، نیازی به حذف داده‌های خود نخواهند داشت. رابط کاربری MIUI 9 براساس اندروید نوقا توسعه داده شده و این نسخه از رابط کاربری شیائومی سرعت و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

9 در مورد “شیائومی به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 9 را برای 18 مدل از گوشی‌های خود منتشر کرد”

  1. چرا یه سری بچه میان اینجا چون باباشون براشون سامسونگ و آیفون خریده نظر میدن؟؟؟ خدایی برید تیله بازیتون رو بکنید..miui9 سامسونگ رو تو جیبش گذاشت..برید تو یوتیوب ببینید..حالم بهم میخوره از نظرات بچه گانه و بی پایه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH