وان‌پلاس 5T

قیمت و زمان عرضه وان‌پلاس 5T اعلام شد

کمپانی وان‌پلاس به‌تازگی از محصول جدید خود به نام وان‌پلاس 5T رونمایی کرد و قرار است عرضه این گوشی از سه‌شنبه هفته آینده یعنی 21 نوامبر آغاز شود.

این گوشی در بسیاری از نقاط جهان عرضه خواهد شد که شامل مناطق آمریکای شمالی، بخش‌هایی از اروپا و همچنین هند می‌شود. چین نیز یکی دیگر از بازارهای هدف این اسمارت‌فون است که عرضه آن با تاخیری چند روزه‌ همراه خواهد بود.

در تصویر زیر، مناطقی که وان‌پلاس 5T در آن‌ها عرضه خواهد شد به رنگ قرمز مشخص شده‌اند. گفتنی است این گوشی در بیشتر کشورهای اروپای غربی و مرکزی به استثنای نروژ و سوییس عرضه خواهد شد که البته باید به این جمع، کشورهایی همچون رومانی، بلغارستان، یونان و منطقه باکان را نیز اضافه کرد.

وان‌پلاس 5T در دو مدل مجهز به حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد که در ادامه می‌توانید قیمت هر کدام را مشاهده کنید. ناگفته نماند که در روز عرضه، این گوشی به همراه قطعات جانبی ویژه‌ای به دست خریداران خواهد رسید.

6 در مورد “قیمت و زمان عرضه وان‌پلاس 5T اعلام شد”

  1. من استفاده نداشتم ولی قیمتش چیزی که تو اینترنت زده دقیقا نصف قیمت آیفون 7 پلاس هست در نتیجه اگه کمی در معرفی امکاناتش اغراق شده باشه فک کنم بازم ارزششو داشته باشه

  2. اشکان موسوی

    وااااای خدا آدم از نظر بعضیا دیوانه میشه. من 5 ماه وان پلاس 3تی دارم از این گوشی بهتر ندیدم بی نظیره. اینکه دیگه از اونم بهتره. چخ طور بعضیا الکی حرف می زنن

  3. من وان پلاس وان دارم . سه سال پیش گرفتم . بسیار عالی محکم . و بدون هنگ . به نظرم وان پلاس خیلی بهتر از این گوشی های موجود و گرونه بازاره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH