کروم‌بوک

سامسونگ در حال کار بر روی یک کروم‌بوک جداشدنی جدید است

سامسونگ اوایل سال جاری از کروم‌بوک‌های پرو و پلاس رونمایی کرد و می‌توان گفت که وقت آن رسیده است تا شایعات در خصوص محصولی جدید از این خانواده منتشر شوند. با توجه به زمان کمی که به شروع سال جدید میلادی باقی مانده، خبرها حکایت از آن دارند که شرکت کره‌ای در حال کار بر روی یک کروم‌بوک با قابلیت جدا شدن اجزای آن است.

براساس این گزارش، سامسونگ از اواخر ماه سپتامبر در حال کار بر روی این دستگاه است. همچنین گفته شده که محصول موردنظر از پردازشگر Kaby Lake اینتل بهره‌مند خواهد شد. پس با توجه به موارد گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که با محصولی 2 در 1، دارای چیپست Kaby Lake و صفحه کلید جدایی‌پذیر، همراه با قلم استایلوس روبرو هستیم. اطلاعات بیشتری در خصوص دیگر ویژگی‌های کروم‌بوک جدید در دسترس نیست.

با توجه به این‌که کروم‌بوک پرو و کروم‌بوک پلاس در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند، انتظار می‌رود تا محصول جدید این خانواده هم در CES 2018 که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد، به علاقه‌مندان ارائه شود. البته با توجه به این‌که کار بر روی کروم‌بوک جدید از چند ماه پیش آغاز شده، شاید انتظار رونمایی از آن در CES 2018 کمی خوش‌بینانه باشد و شاید باید در زمانی دیگر، مثلا MWC 2018، منتظر آن باشیم. تنها گذر زمان پاسخگوی این سوال خواهد بود.

6 در مورد “سامسونگ در حال کار بر روی یک کروم‌بوک جداشدنی جدید است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH