پاوربانک

شرکت تسلا پاوربانک 45 دلاری خود را با سلول‌های انرژی مشابه خودروهای S و X عرضه می‌کند!

تنها چند روز پیش شرکت تسلا مجددا موفق شد موجی را در دنیای فناوری و خودرو به راه بیندازد. طی رویداد Semi Event شرکت تسلا، یک شگفتی فوق‌العاده وجود داشت. این کمپانی از سواری Tesla Roadster رونمایی کرد. خودرویی که با عملکرد خود موتورهای بنزینی را شرمسار خواهد کرد. Roadster با شتاب استثنایی خود، در زمان 1.9 ثانیه که اندکی بیش از یک چشم بر هم زدن است، می‌تواند از حالت سکون به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد. اگرچه این خودرو تا سال 2020 در دسترس نخواهد بود، اما اکنون این جهش سریع در عرصه تکنولوژی، شگفت‌انگیز قلمداد می‌شود. علاوه‌بر این، تسلا سورپرایز لذت‌بخشی را برای کاربران گوشی‌های آی‌فون نیز ارائه کرد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر، در ادامه با ما همراه باشید.

اکنون تسلا مشغول عرضه پاوربانکی است که از باتری‌های مشابه مدل S و X استفاده می‌کند

چه کسی فکرش را می‌کرد، اکنون تسلا نیز مشغول ساخت پاور بانک است. شرکتی که به خاطر خودروهای برقی و تاخیرهای فرآیند تولید محصولات خود معروف شده، اکنون در سطوح خیلی کوچک، به دنیای گوشی‌های هوشمند نیز ورود پیدا کرده است. پاوربانک تسلا چیزی بیش از یک تلاش در راستای طراحی است و این ابزار جانبی قادر به رقابت با شارژرهای سطح بالای بازار خواهد بود. این محصول پس از مراسم یادبود سوپرشارژر شرکت تسلا در استودیوی طراحی این شرکت طراحی شد. اگر از منظر طراحی، نگاهی به پاوربانک‌ها بیندازیم، احتمالا پاوربانک تسلا بهترین نمونه طراحی شده تا به امروز است. اما اگر از منظر مشخصات فنی به آن‌ها نگاه کنیم، این پاوربانک حتی در محدوده قیمتی مشابه نیز توان رقابت با نمونه‌های سطح بالای بازار را نخواهد داشت. اما به‌خاطر داشته باشید که هر پاوربانکی مجهز به یک سلول انرژی 3350 میلی‌آمپری نیست که 7000 عدد از آن‌ها قدرت مدل‌های S و X را تامین کند.

همچنین یک سوپرشارژر دسکتاپ نیز با این قیمت وجود دارد که ظاهرا جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد. این پاوربانک مجهز به درگاه‌های میکرو USB و لایتنینگ است، متاسفانه این ابزار از پورت USB-C پشتیبانی نمی‌کند. تسلا همچنین ادعا می‌کند که این پاوربانک مجهز به مداری با بهره‌وری بالاست که آن‌ را به عنوان بهترین شارژر مطرح می‌کند. اما جزئیات فنی محدودی در مورد این مشخصه به خصوص، در دسترس است. جریان ورودی این پاوربانک معادل 1600 تا 2000 میلی‌آمپر و ماکزیمم جریان خروجی آن برابر با 1.5 آمپر با ولتاژ 5 ولت است. این محصول 45 دلار قیمت دارد که با توجه به قابلیت‌های آن، بیش از یک ابزار جانبی لوکس، ارزش خواهد داشت.

اما به یاد داشته باشید که این ابزار، دغدغه ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا نیست. او مسائل بزرگ‌تری مانند ارتقای موتورهای بنزینی و تولید خودروهای مدل 3 با آیرودینامیک مناسب را در ذهن دارد. با این همه انتظار می‌رود که شرکت وی، طی سه ماهه جاری امسال، 1 میلیارد دلار در این زمینه هزینه نماید.

5 در مورد “شرکت تسلا پاوربانک 45 دلاری خود را با سلول‌های انرژی مشابه خودروهای S و X عرضه می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH