گلکسی X

گوشی تاشوی گلکسی X در وب‌سایت سامسونگ فهرست شد

حتما این ضرب‌المثل قدیمی‌ را شنیده‌اید که می‌گویند «تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها»؛ مصداق بارز این ضرب‌المثل را می‌توان به انتشار خبرها و شایعات اخیر پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ موسوم به گلکسی X دانست. اگرچه هنوز موجودیت این محصول به‎‌طور رسمی ‌توسط سامسونگ تایید نشده، اما شواهد از معرفی آن در آینده‌ای نزدیک حکایت دارند.

این اسمارت‌فون اخیرا توانست مجوز Bluetooth SIG و تاییدیه سازمان ملی رادیویی کره‌ جنوبی را دریافت کند و باتوجه به اطلاعاتی که امروز فاش شده، می‌توان گفت که این محصول یک گام دیگر به واقعیت نزدیک‌تر شده است. به‌تازگی اسمارت‌فونی با شماره مدل SM-G888N0 در صفحه پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ فهرست شد که گفته می‌شود این مدل، همان گوشی تاشوی گلکسی X است.

اخیرا در خبرها آمده که سامسونگ تنها 100 هزار نسخه از این گوشی را تولید و روانه بازار خواهد کرد تا از این طریق بتواند با برآورد میزان تمایل کاربران به خرید این اسمارت‌فون، حجم تولیدات خود را در آینده مشخص کند. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که این گوشی با چه طراحی و شکل‌وشمایلی رونمایی خواهد شد. البته اخیرا پتنت‌های مرتبطی در فضای وب منتشر شده که نمایشگر تاشو و رابط کاربری خاص این گوشی را نشان می‌دهند.


احتمالا سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2018 که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد، از این گوشی رونمایی خواهد کرد. البته برخی منابع خبری از معرفی این اسمارت‌فون در کنفرانسی اختصاصی خبر داده‌اند که هنوز هیچ‌یک مورد تایید واقع نشده‌اند و از این‌رو، باید منتظر انتشار اخبار مرتبط در طی هفته‌های آتی بود.
اما سوالی که بر ذهن نقش می‌بندد این است که آیا این گوشی قادر به رقابت با اسمارت‌فون‌هایی که از قابلیت‌هایی همچون نمایشگرهای بدون حاشیه بهره می‌برند، خواهد بود یا خیر؟ از طرفی دیگر و باتوجه به عرضه گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای 6 اینچی، باید منتظر ماند و دید که سامسونگ گلکسی X از چه ابعادی برای نمایشگر خود استفاده خواهد کرد و چه ویژگی متمایز و قابل رقابتی را به‌نمایش خواهد گذاشت.

7 در مورد “گوشی تاشوی گلکسی X در وب‌سایت سامسونگ فهرست شد”

  1. اگه صفحه تاشو بخوان تولید کنن باید شیشه نباشه روش اگه گلس نزارن چی به محکمی شفافیت گلس پیدا میشه،!اگرم پیدا بشه حتما ضدضربه هم باید باشه ..فک کنم یه تحویل تازه ای رخ بده با تولید گوشی انعطاف پذیر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH