کارل پی: منتظر معرفی وان‌پلاس 6T در سال 2018 نباشید

شرکت وان‌پلاس اخیرا اعلام کرد که پس از اتمام موجودی گوشی وان‌پلاس 5، تولید آن متوقف خواهد شد و اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس 5T که نسخه ارتقایافته‌ای از این گوشی محسوب می‌شود، پرچم‌داری این کمپانی در بازار گوشی‌های هوشمند را به دوش خواهد کشید.

وان‌پلاس از سال گذشته، عرضه نسخه T گوشی‌های پرچم‌دار خود را آغاز کرده و اکنون این سوال در ذهن علاقه‌مندان شکل گرفته که آیا در سال آینده نیز شاهد عرضه چنین اسمارت‌فونی خواهیم بود؟ کارل پی، موسس وان‌پلاس در پاسخ به این سوال عنوان کرد که این شرکت هیچ تصمیمی‌ برای عرضه مدل 6T در سال 2018 ندارد. وی ادعا کرد که تنها در شرایطی این تصمیم تغییر خواهد کرد که بتوانیم از تکنولوژی‌های جدیدتری در مدل T نسبت به مدل اصلی استفاده کنیم.

بااین حساب، می‌توان این‌چنین برداشت کرد که عرضه مدل‌های سری T، هرگز به‌عنوان یک استراتژی بلندمدت برای کمپانی وان‌پلاس نبوده و ازاین‌رو، نباید انتظار داشت که هر ساله شاهد عرضه چنین مدل‌هایی باشیم.

اگر خاطرتان باشد، این شرکت در ماه ژوئن سال گذشته از اسمارت‌فون وان‌پلاس 3 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 820 رونمایی کرد. اما با رونمایی کوالکام از پردازنده جدید اسنپدراگون 821، شرکت وان‌پلاس در ماه نوامبر، نسخه مجهز به اسنپدراگون 821 را تحت عنوان وان‌پلاس 3T روانه بازار کرد.

امسال نیز وان‌پلاس 5 برخلاف گوشی‌های پرچم‌داری که از نمایشگر تمام صفحه بهره می‌بردند، مجهز به نمایشگری معمولی رونمایی شد و به‌دنبال آن، با عرضه گوشی‌های مختلف مجهز به نمایشگر تمام صفحه، وان‌پلاس نیز برای عقب نماندن از رقبای خود در بازار، از این طراحی در وان‌پلاس 5T استفاده و آن را در اختیار علاقه‌مندان برند خود قرار داد. این گوشی همچنین از سیستم دوربین دوگانه و قابلیت شناسایی چهره برای باز کردن قفل دستگاه موسوم به Face Unlock بهره می‌برد.

حال و باتوجه به اظهارات اخیر موسس وان‌پلاس، این شرکت هنوز تصمیم قطعی را درخصوص عرضه وان‌پلاس 6T نگرفته و به‌نظر می‌رسد که این گوشی تنها در شرایطی تولید خواهد شد که وان‌پلاس بتواند ویژگی‌های جدید و متمایزی را نسبت به وان‌پلاس 6، در این اسمارت‌فون تعبیه کند. براساس آخرین شنیده‌ها، وان‌پلاس 6 به ویژگی‌هایی همچون نمایشگر تمام صفحه، دوربین دوگانه ارتقایافته و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود.

6 در مورد “کارل پی: منتظر معرفی وان‌پلاس 6T در سال 2018 نباشید”

  1. کاش سامسونگم یه سال گوشی نده بیرون حداقل یه پرچمدار میخریم تا چندسال رو بورس باشه قدیمی نشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH