وان‌پلاس 5 به ویژگی بازگشایی قفل با چهره مجهز نخواهد شد

یکی از ویژگی‌های جدیدی که وان‌پلاس 5T را از نسل قبلی متمایز کرده، قابلیت بازگشایی قفل صفحه با کمک تشخیص چهره است. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود به‌جای استفاده از پین و اثر انگشت، به‌راحتی گوشی را جلوی صورت خود گرفته و قفل آن را باز کنند. Carl Pei یکی از بنیانگذاران وان‌پلاس اعلام کرده که وان‌پلاس 5 هیچ‌گاه به چنین قابلیتی مجهز نخواهد شد.

Pei دلیل خاصی را برای عدم ارایه این ویژگی برای وان‌پلاس 5 ارایه نکرده است. Louis S مدیر بخش تولیدات وان‌پلاس گفته است که وان‌پلاس 5 به این قابلیت مجهز نخواهد شد، زیرا هم‌اکنون نیز تجربه بی‌نقصی را با استفاده از اثر انگشت به ارمغان می‌آورد. مطمئنا این گفته کمی گیج کننده است زیرا می‌تواند به معنای آن باشد که اسکنر چهره هم‌چون اثر انگشت تجربه خوبی را برای کاربر تداعی نخواهد کرد.

وان‌پلاس 5

وان‌پلاس یک کمپانی چینی بوده که محبوبیت خود را مدیون تولید اسمارت‌فون‌هایی با مشخصات قدرتمند و قیمت مناسب است. از آن‌جایی‌که وان‌پلاس در حال مبارزه با شرکت‌های مطرح این حوزه نظیر اپل و سامسونگ است، قصد دارد برترین ویژگی‌های موجود در پرچم‌داران رقبا را به محصولات خود اضافه کند.

اپل و سامسونگ در حال حاضر از این قابلیت برای قفل‌گشایی پرچم‌داران خود استفاده می‌کنند. بنابر گفته وان‌پلاس، فناوری مورد استفاده برای بازگشایی قفل صفحه با تشحیص چهره در وان‌پلاس با نمونه موجود در اندروید متفاوت بوده و علاوه‌بر سرعت و دقت بیشتر، تاثیر مخربی بر عمر باتری نخواهد داشت.

7 در مورد “وان‌پلاس 5 به ویژگی بازگشایی قفل با چهره مجهز نخواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH