گوشی اکسپریا ZG کامپکت با پردازنده اسنپدراگون 810 در بنچمارک Geekbench رویت شد

اگر به یاد داشته باشید، گوشی اکسپریا ZG کامپکت در ماه آگوست با پردازنده اسنپدراگون 810 در سایت Geekbench رویت شده بود. به‌تازگی این گوشی در همین سایت با امتیازات جدیدی مشاهده شده است. براساس اطلاعات جدید، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 810 مجهز خواهد شد و با توجه به کامپکت بودن دستگاه، انتظار می‌رود که به نمایشگر 4.6 اینچی مجهز شود.

البته استفاده از پردازنده اسنپدراگون 810 کمی بعید به‌نظر می‌رسد، زیرا زمان زیادی از عرضه‌ آن گذشته و این پردازنده به‌نوعی منسوخ شده است. از طرف دیگر، اسنپدراگون 810 در زمان عرضه نیز با مشکل افزایش بیش از حد دما و مشکل در کنترل حرارت پردازنده مواجه بود.

گوشی اکسپریا Z5 کامپکت نیز در سال 2015 با همین پردازنده عرضه شده بود و این گوشی در مقایسه با اکسپریا ZG کامپکت، امتیازات بهتری را در سایت Geekbench کسب کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی به رم 2 گیگابایتی و اندروید نوقا 7.1.1 مجهز خواهد شد.

کمپانی سونی معمولا گوشی‌های کامپکت را به‌عنوان نسخه‌ کوچک‌تر پرچم‌داران خود و با مشخصات قدرتمند عرضه کرده و به ‌احتمال فراوان اطلاعات درز شده از این سایت صحت نخواهند داشت و بسیار بعید به‌نظر می‌رسد که این کمپانی ژاپنی از پردازنده‌ منسوخ شده در گوشی‌های سری کامپکت خود استفاده کند.

6 در مورد “گوشی اکسپریا ZG کامپکت با پردازنده اسنپدراگون 810 در بنچمارک Geekbench رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH