جریمه 8.9 میلیون دلاری اوبر

جریمه 8.9 میلیون دلاری اوبر به‌خاطر استخدام رانندگان متخلف

فرض کنید سوار خودرویی شده‌اید که راننده آن بارها تصادف‌های خطرناک داشته و در رانندگی بی‌احتیاطی می‌کند، آیا در این خودرو احساس امنیت خواهید داشت؟ بدون شک توجه به سوابق رانندگان و صلاحیت داشتن آن‌ها نکاتی است که هر شرکت ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل باید به آن‌ها توجه داشته باشد.

اوبر، سرویس سفارش خودرو مشهور، 8.9 میلیون دلار جریمه شد. این جریمه مربوط به استخدام رانندگانی سابقه‌دار و متخلف در کلرادو است. رانندگان متخلف سابقه رانندگی بدون احتیاط و یا بدون گواهینامه و یا با گواهینامه بدون اعتبار را داشته‌اند.

در گزارشی که «داگ دین» از طرف کمیته خدمات‌رسانی عمومی ارائه‌ شده است به این نکته اشاره‌ شده که اوبر وظیفه داشته تا قبل از استخدام، سوابق راننده‌ها را بررسی کند و رانندگان متخلف را محروم کند. رانندگی این رانندگان ایمنی مسافران را به خطر می‌اندازد.

«استفان سدلاک» سخنگوی اوبر در رابطه با این مسئله می‌گوید:

شرکت اوبر به‌تازگی متوجه سابقه‌دار بودن برخی رانندگان در کلرادو شده است و به این موضوع پی برده که برخی تخلفات برخلاف قوانین رانندگی کلرادو است. تعداد کمی از رانندگان با مشکلات قانونی در گواهینامه یا سابقه رانندگی خود مواجه هستند که پس از بررسی وضعیت به‌سرعت اقدامات لازم انجام‌ شده است. سیاست‌های ایمنی اوبر با مقررات دولتی و رانندگی کلرادو هماهنگ می‌شود و برای استخدام هر راننده پرونده‌ای مخصوص به تخلفات تشکیل می‌شود.

5 در مورد “جریمه 8.9 میلیون دلاری اوبر به‌خاطر استخدام رانندگان متخلف”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH