اکشن کم G’z EYE

کاسیو اکشن کم G’z EYE را معرفی کرد

شرکت کاسیو زیبایی‌شناسی خاصی در محصولاتش دارد و این بار هم با یک محصول متفاوت وارد شده است. ساعت‌ها و گوشی‌های هوشمند کاسیو بسیار سفت‌ و سخت ساخته‌ شده‌اند. حالا با اکشن کم جدید و جان‌سخت کاسیو بانام G’z EYE روبه‌رو هستیم.

اگر از طراحی زیبا و ضدضربه این اکشن بگذریم، باقابلیت‌های خارق‌العاده‌ای روبه‌رو نیستیم و به‌راحتی می‌توان گفت G’z EYE یک اکشن کم معمولی باقابلیت‌های متوسط است. این اکشن کم ضد آب است و قابلیت فیلم‌برداری تا عمق 50 متری و قابلیت مقاومت در برابر ضربه تا ارتفاع 4 متر را دارد. G’z EYE حتی در دمای -10 درجه سلسیوس مقاوم است.

کیفیت ویدئوهای اکشن کم جدید کاسیو بر روی رزولوشن Full HD یا 1080P با نرخ 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 480P با نرخ 120 فریم بر ثانیه تنظیم شده است. عکاسی نیز با رزولوشن 6 مگاپیکسل انجام می‌شود.

G’z EYE به‌راحتی در دست جا می‌شود و کاربران می‌توانند به‌راحتی دکمه‌ها را کنترل کنند. اکشن کم G’z EYE با اپلیکیشن G’z EYE app به گوشی هوشمند متصل می‌شود و یا می‌توانید از ساعت اندروید کاسیو برای کنترل اکشن کم استفاده کنید. اکشن کم جدید کاسیو به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که قابلیت هماهنگی با لوازم جانبی مختلف را دارد تا به‌راحتی با دست کنترل شود.

هنوز اطلاعات مشخصی در رابطه با اکشن کم کاسیو مطرح نشده ولی این دوربین در ژاپن باقیمت 46.000 ین عرضه می‌شود که چیزی برابر با 400 دلار است.

6 در مورد “کاسیو اکشن کم G’z EYE را معرفی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH