دنیای ساختمان را با ساختمون دات کام دنبال کنید

یکی از مشکلات زندگی در شهرها، بخصوص در شهرهای بزرگ، آلودگی صوتی است که متاسفانه بخش جدایی ناپذیری از زندگی شهری شده است. سر و صدای زیاد همه را کلافه می‌کند و به مرور زمان باعث از بین رفتن قدرت شنوایی انسان می‌شود. ممکن است شما هم مثل بسیاری از مردم از سر و صدا کلافه شده و به فکر تعویض پنجره‌ منزلتان با پنجره دو جداره، افتاده باشید. در کشور ما پنجره‌های دوجداره متنوعی مانند پنجره های UPVC، آلومینیومی، فریم لس (بدون قاب)، کرتن وال و پنجره‌هایی با جنس‌های ترکیبی، وجود دارند. مزیت پنجره دو جداره این است که علاوه بر عایق صوتی بودن، عایق حرارتی و برودتی نیز می باشد و بسیاری از مردم برای جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل و نیز جلوگیری از اتلاف انرژی اقدام به نصب پنجره‌های دو جداره می‌کنند.

در بازار ایران انواع مختلفی از پنجره دو جداره وجود دارد که توسط برندهای مختلف عرضه می‌شوند. انتخاب از میان انواع این نوع پنجره‌ها برای شما که اطلاعاتی در مورد آن‌ها ندارید، کار سختی است. در چنین شرایطی وجود یک مرجع تخصصی که شما را با عرضه کننده انواع پنجره‌ها و برندها آشنا کند، قطعا مفید خواهد بود. در این راستا ما وب سایت “ساختمون” را به شما معرفی می‌کنیم. وبسایت ساختمون یک وب سایت تبلیغاتی در حوزه صنعت ساختمان است که در این حوزه، دارای هفت سال سابقه است. این وب سایت انواع کالاها، محصولات و خدمات ساختمانی را پوشش می‌دهد. با مراجعه به این وب سایت به راحتی می‌توانید کالای ساختمانی مورد نظر خود را در استان خود جستجو کنید و با فعالان در آن حوزه آشنا شوید.

با خدمات ساختمون آشنا شوید:

مخاطبان وب سایت ساختمون شامل دو گروه می‌شوند: 1- کسانی که به دنبال یافتن اطلاعاتی در مورد کالای ساختمانی مورد نظرشان و خرید آن هستند (مشتری‌ها) 2- کسانی که صاحب کسب و کاری در حوزه محصولات و خدمات ساختمانی هستند.

همانطور که پیشتر ذکر شد، ساختمون یک وب سایت تبلیغاتی است و شما به عنوان یک مشتری، در وب سایت ساختمون می‌توانید در مورد انواع کالاهای ساختمانی اعم ازکالاهای دکوراسیون داخلی (مانندانواع شومینه،انواع تجهیزات آشپزخانه، بلوک‌های شیشه‌ای و …)، انواع درب‌ها (مانند درب ضد سرقت ، درب‌های اتوماتیک و …)، انواع پنجره (مانند پنجره دوجداره یا پنجره UPVC  و …)، انواع سقف (مانندسقف روف تایل یا سقف کاذب )، انواع بتن و فراورده‌های بتنی (مانند بتن سبک، بتن مسلح و …)، انواع مصالح ساختمانی (مانندانواع ملات، ترمووود، انواع شیشه و  انواع کرکره برقی و …) و سایر کالاهای ساختمانی، اطلاعات لازم را کسب کنید.

اما اگر صاحب کسب و کاری در حوزه صنعت ساختمان هستید، ساختمون کمک شایانی به شما می‌کند و باعث افزایش فروشتان می شود.در دنیای پر رقابت امروز، کسب و کار شما بدون تبلیغات درست و به جا، در معرض شکست خواهد بود. اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت در میان مردم، تبلیغات اینترنتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. چراکه مردم ساعات زیادی از روز خود را در اینترنت سپری می‌کنند؛ در نتیجه برای یافتن اطلاعات اولیه در مورد کالایی که قصد خرید آن را دارند، ابتدا در اینترنت جستجو می‌کنند. مطمئن باشید که با انتخاب ساختمون، پیروزی در بازار رقابت را انتخاب می‌کنید!

در سایت ساختمون، می‌توانید محصولات یا خدمات ساختمانی خود را به بهترین شکل و بصورت بیست و چهار ساعته در معرض دید مشتری هایتان قرار دهید. برای ثبت محصولات در وب سایت ساختمون، سه پکیج تبلیغاتی در اختیار شما قرار داده شده است تا با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته شده، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در هر یک از پکیج ها امکان نمایش تعدادی از محصولات شما وجود دارد. به عنوان مثال در پکیج طلایی، شما می‌توانید سی محصول خود را نمایش دهید. همچنین در بنرهای تبلیغاتی این پکیج امکان لینک شدن به سایت شما، کاتالوگ محصولات و حتی صفحات مجازی شما وجود دارد.

از دیگر خدمات ساختمون می‌توان به مطالب آموزشی این وبسایت اشاره کرد. سایت ساختمون سعی دارد که توسط مطالب آموزشی مختلف، اطلاعات مفیدی را در مورد انواع محصولات ساختمانی، در اختیار شما قرار دهد.

5 در مورد “دنیای ساختمان را با ساختمون دات کام دنبال کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH