تصویر جدیدی از اکسپریا Z2 انتشار یافت!

Metal-Samsung-Galaxy-S5-to-compete-with-HTC-One

سونی اخیرا توجهات را با شایعات انتشار یافته از یک اسمارت فون جدید معطوف خود کرده است. از زمانی که این برند ژاپنی از خانواده اریکسون جدا شد و مدلهایی چون سونی اریکسون اکسپریا پلی را پشت سر گذاشت، با نمونه‌هایی مانند اکسپریا Z در رویداد CES و پس آن آلترا Z و Z1 توجهات زیادی را به خود جلب کرد. چند روز پیش بود که مشخصاتی از این اسمارت فون آینده سونی به گوشمان رسید. شایعاتی که نشان می‌داد این تلفن به احتمال زیاد در رویداد CES امسال رونمایی خواهد شد.

اخیرا از این اسمارت فون که قرار است مجهز به یک صفحه نمایش ایگزو 5.5 اینچی با چگالی پیکسلی 540ppi، یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800 و 3 گیگا بایت رم باشد تصویری منتشر شده است.

این تصویر که گفته می‌شود متعلق به Z2 است، شبیه به اکسپریا Z بوده که تنها کمی بزرگتر است. این اسمارت فون واقعا باریک بوده و اگر قرار باشد در رویداد CES 2014 رونمایی شود، به زودی تصاویر و مشخصات بیشتری از آن درز خواهد کرد. شماره این اسمارت فون C770X بوده و کد نامش آواتار است.

در ضمن این اسمارت فون مجهز به یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی با فلش زنون و البته یک باتری 3500 میلی آمپری نیز خواهد بود.

9 در مورد “تصویر جدیدی از اکسپریا Z2 انتشار یافت!”

  1. متاسفانه در کشور ما اخلاق و رویه ای وجود داره که همه بدنبال مشخص کردن بهترین چیز در هر زمینه ای هستن(بهترین گوشی،ماشین،بازیکن،ساعت و …) و انتظار دارن این بهترین فقط و فقط یه دونه باشه و خودشون هم صاحبش باشن(اگه استطاعت مالی داشته باشن) .در حالی که همه جای دنیا برای هر وسیله ای مجموعه ای از بهترین ها رو معرفی میکنن و هیچوقت نمیگن تنها گوشی خوب یا تنها ماشین خوب یا …. مسلما رفتار نوع دوم و تولید متنوع محصولات خوب و ممتاز باعث میشه که حق انتخاب مشتری افزایش پیدا کنه و همچنین تعدد کالای با کیفیت قیمت اجناس رو کاهش بده.ما باید سعی کنیم دیدگاهمون رو عوض کنیم و برای پز دادن و کلاس گذاشتن(دور از جون خوانندگان فهیم آی تی رسان) و اینکه بگیم ما صاحب بهترین وسیله هستیم،خرید نکنیم.مسلما با این طرز فکر هر مصرف کننده ای از تعدد محصول استقبال کرده و سعی میکنه بسته به نیازش بهترین گزینه رو انتخاب کنه.همچنین به انتخاب دیگران نیز احترام میزاره.چون میدونه بازار اونقدر کشش داره که هر کسی با توجه به نیاز خودش صاحب یک محصول عالی باشه و یه خورده بازار کل کل های بیهوده و کری خوانی های الکی و طرفداری واقعا بچه گانه از برندها تموم میشه.

    1. به نظرتون من برای پز دادن به شرکت سونی ایراد گرفتم؟؟؟ هر چند اینجا هیچکس ایرادات سونی رو نمیبینه.

  2. علیرضا مطریان

    چقدر سونی خوبه! سونی خیلی خوبه! سونی چقدر عجیبه! سامسونگ چقدر بده! نه ؟ آیتی رسان نه؟

  3. اگه من به خوام الان گوشی بگیرم به هیچ وجه از سونی نمیگیرم.این شرکت معلوم نیست خودش رو مسخره کرده یا ما رو هر 3 ماه یه پدچمدار جدید میده.اخه کم پولیم نیست که 2 میلیون پول گوشی بدی وقتی میدونی 3 ماه دیگه پرچمدار سونی عوض میشه.اچ تی یی سامسونگ اپل ال جی هر کدوم از این شرکت ها هر سالی که پرچمدار جدیدشون رو معرفی میکنند همه میدونن که سال بعد پرچمدار بعدیشون معرفی میشه نه 1 ماه بعدش.

    1. محمد جهانی

      دوست عزیز محصول جدید سونی به این زودی‌ها معرفی نمیشه! در ضمن، اون دوتایی که جدیدا معرفی کرده،پرچم‌دار اصلیش نبودن که! یکیشون فبلت بوده که باید با فبلت‌ها مقایسش کرد، یکیش هم گوشی بوده که دوربین قدرت‌مندی داره!

        1. الکی نگو تنها میشه با لومیا 1020 مقایسه کرد دوربین شو از نظر صفحه هم تو همین سایت دیدی که جی 2 چه طوری جلو زد 1 کم اورد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH