یک شرکت امنیتی تایوانی دوباره دقت و امنیت Face ID را زیر سوال برد

مدت زمان زیادی از تولید ماسکی توسط شرکت امنیتی Bkav، که عدم قطعیت کار با Face ID را نشان می‌داد، نمی‌گذرد. حال این شرکت ماسکی را اختراع کرده که دوقلوها می‌توانند با استفاده از آن سیستم تشخیص چهره در آی‌فون X را فریب دهند. با اختراع این ماسک، شرکت تایوانی مدعی شده که کاربران نباید از این سیستم امنیتی در تایید تراکنش‌های مالی خود در Apple Pay استفاده کنند.

Face ID

همان‌طور که اعلام شده بود، Bkav اعتقاد دارد حسگرهای اثر انگشت بهترین سیستم‌های زیست سنجشی امنیت در دنیای فناوری هستند. این صحبت خلاف ادعای اپل است که پیش از این گفته بود درصد خطای Face ID در باز کردن اشتباه آی‌فون X یک در یک میلیون است؛ در حالی‌که درصد خطای احتمالی تاچ آی‌دی بر روی آی‌فون‌ها یک در 50 هزار عنوان شد. اما Bkav استدلال می‌کند که جمع‌آوری اطلاعات اثر انگشت کار بسیار سخت‌تری از گرفتن یک عکس مخفیانه از چهره شخص و البته از فاصله دور برای ساخت ماسک است.

هزینه ساخت ماسک جدید حدود 200 دلار است. جنس آن از پودر سنگ و در ساختش از تصویر دو بعدی استفاده شده است. محققان این شرکت ادعا می‌کنند ساخت ماسک سه‌بعدی بدون اطلاع مالک، کاری راحت است.

حدود دو هفته پیش به شما پیشنهاد کردیم که تنها رهبران کشورها، صنایع بزرگ، میلیاردرها و … احتیاط لازم در خصوص کار با سیستم تشخیص چهره اپل را رعایت کنند. حال نتایج تحقیقات مشخص کرده است که سطح امنیتی در این خصوص باید تا اندازه هر یک از کاربرها پایین آید. Face ID امنیت لازم برای اجرای عملیات‌های مالی را ندارد.

6 در مورد “یک شرکت امنیتی تایوانی دوباره دقت و امنیت Face ID را زیر سوال برد”

  1. اسکنر عینبیه سامسونگ رو نتونستن هک کنن فقط فیس ایدی اپل هک کردن این برتری سامسونگ به اپل نشون میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH