گوشی آنر 7X

نسخه قرمز رنگ گوشی آنر 7X روز 5 دسامبر معرفی خواهد شد

گوشی آنر 7X ماه گذشته به عنوان اولین دیوایس برند آنر که از صفحه نمایش با نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار است (البته هواوی میت 10 لایت با همین ویژگی و با نام آنر 9i در هند عرضه می‌شود) در چین معرفی شد. باخبر شدیم که آنر قصد دارد روز 5 دسامبر از نسخه قرمز رنگ این اسمارت‌فون نیز رونمایی کند.

این هندست هم‌اکنون در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی در کشور مبدا در دسترس است. ظاهرا آنر تصمیم گرفته که در چند روز آینده نسخه جدید موسوم به Flame Red را به این کلکسیون اضافه کند. البته هم‌اکنون نیز این نسخه در سایت JD موجود است. به‌علاوه، تیزرهای این مدل توسط حساب شبکه‌های اجتماعی آنر منتشر شده است.

آن‌طور که اعلام شده، ساعت 10:08 روز 5 دسامبر این اسمارت‌فون معرفی خواهد شد و 196 دلار قیمت خواهد داشت که مشابه قیمت دیگر رنگ‌هاست؛ به این ترتیب نیاز نیست برای خرید این نسخه خاص پول بیش‌تری هزینه کنید.

در واقع آنر یک رویداد بزرگ را برای روز 5 دسامبر در شهر لندن درنظر گرفته که انتظار داریم در آن شاهد نمایش گوشی آنر V10 و البته نسخه قرمز رنگ گوشی آنر 7X باشیم. پیش‌بینی شده که این نسخه در بازارهای توسعه یافته بزرگی مانند ایالات متحده و انگلستان نیز عرضه شود. حتی ممکن است که عرضه این نسخه از همان روز اول در این بازارها آغاز شود. به هر حال هنوز چیزی مشخص نیست و باید تا آن زمان صبر کنیم.

6 در مورد “نسخه قرمز رنگ گوشی آنر 7X روز 5 دسامبر معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH