گوشی آی‌فون X

گوشی آی‌فون X، آغازگر چرخه‌ای فوق‌العاده طولانی برای اپل است

مایکل اولسون، تحلیل‌گر موسسه Piper Jaffray، امروز یادداشتی بسیار سرسختانه را برای کاربران این موسسه نوشت؛ تا جایی‌که موجب نگرانی کمپانی اپل شده است. البته پیش‌تر و در روزهایی که جن‌ مانستر می‌خواست این کمپانی را تحت پوشش موسسه Piper Jaffray قرار دهد، اوراق بهادار، حائز جایگاه ویژه‌ای در زمینه فناوری‌های غول‌پیکر بودند. امروز، اولسون نوشت که به لطف گوشی آی‌فون X، شرکت اپل در مسیر تجربه یک راهبرد چند ساله قوی در زمینه آی‌فون قرار دارد.

این تحلیل‌گر به رشد میزان علاقه‌مندی به واقعیت‌افزوده اشاره می‌کند که منجر به عرضه اپلیکیشن‌های جدید و جالب مبتنی بر واقعیت‌ افزوده، توسط توسعه‌دهندگان در اپ‌استور شده است. همچنین این موضوع، به چرخه مدل‌های آی‌فون سال 2018 نیز کمک خواهد کرد. اولسون انتظار دارد که هر 3 مدل گوشی آی‌فون جدیدی که توسط شرکت اپل در سال آینده عرضه می‌شوند، مجهز به نمایشگر OLED باشند. او در یادداشت خود افزوده است:

از شرکت‌هایی که اجزای حسگر 3 بعدی را برای دوربین TrueDepth گوشی آی‌فون X ارائه می‌دهند، خواسته شده تا میزان عرضه قطعات خود را برای سال آینده، 3 برابر کنند. این می‌تواند بدان معنا باشد که سیستم Face ID، بر روی کلیه مدل‌های گوشی آی‌فون در سال 2018 ارائه خواهد شد.

همچنین، بحثی وجود دارد که شرکت اپل، بر روی هندست‌های سال آینده، نسخه‌ای از دوربین TrueDepth خود که بر روی قسمت پشتی گوشی قرار می‌گیرد، عرضه خواهد کرد.

احتمالا اپل به‌صورت فزاینده، در موقعیتی مناسب برای تجربه یک مسیر قدرتمند چندساله در زمینه گوشی‌های آی‌فون و نه یک چرخه موقت فوق‌العاده که قبلا پیش‌بینی شده بود، قرار گرفته است. ما معتقد به چرخه طولانی مدت آی‌فون در سال 2018 هستیم که با افزایش آگاهی و علاقه به واقعیت‌ افزوده، عرضه طیف گسترده‌تری از فرزندان آی‌فون X در پاییز 2018 را به دنبال خواهد داشت. این افزایش آگاهی، از طریق گنجاندن موارد کاربردی جدید از سوی توسعه‌دهندگان در اپ‌استور و در بلندمدت، اضافه شدن سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی در قسمت پشتی گوشی، تحقق می‌یابد. تمامی این موارد، اپل را برای پاسخ‌گویی به این پرسش که ” شاهکار بعدی چیست؟” تحت فشار قرار می‌دهند.

اولسون می‌گوید که “فرزند گوشی آی‌فون X” در سال 2018 می‌تواند به افزایش میزان علاقه‌مندی کاربران آی‌فون به دستگاه‌های جدید سال آینده کمک کند. کاربرانی که هنوز بسیاری از آن‌ها، از گوشی آی‌فون 7 یا مدل‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند و برای به‌روزرسانی به آخرین مدل آی‌فون، آماده خواهند بود.

5 در مورد “گوشی آی‌فون X، آغازگر چرخه‌ای فوق‌العاده طولانی برای اپل است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH