آی‌پد 9.7 اینچی

شایعه: سال آینده اپل از آی‌پد 9.7 اینچی با قیمت 259 دلار رونمایی می‌کند

شایعه جدیدی که محتوای آن از “منابع مرتبط با تامین‌کنندگان عمده” نشات گرفته است، ادعا می‌کند که شرکت اپل مشغول آماده‌سازی ارزان‌ترین آی‌پد 9.7 اینچی برای سال آینده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، پیش‌تر اپل، آی‌پد 9.7 اینچی سال 2017 خود را در ماه مارس عرضه کرده بود و قیمت‌گذاری این مدل از 329 دلار شروع می‌شد. در زمان عرضه این محصول، گجت مذکور ارزان‌ترین آی‌پد در آن ابعاد و تا آن زمان بود.

اما در سال 2018، قیمت‌گذاری جانشین این تبلت از 259 دلار شروع خواهد شد. در صورتی‌که چنین اتفاقی رخ دهد، بدون شک دستگاه شایعه شده بخش تبلت‌ها را در بازار دستگاه‌های قابل حمل احیا خواهد کرد؛ کاری که طی سالیان گذشته به هیچ عنوان به خوبی انجام نشده است. گفته می‌شود که این تبلت، در سه ماهه دوم سال 2018 و در حد فاصل ماه‌های آوریل تا ژوئن عرضه می‌شود.

آی‌پد آینده باید به اپل امکان دهد تا فروش تقریبی 10 میلیون تبلت خود را طی 3 ماهه جاری، حفظ کند. انتظار می‌رود که رقبای کلیدی اپل مانند سامسونگ، هواوی، آمازون و لنوو نیز با گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه خود و به‌منظور رقابت با آی‌پد جدید، وارد میدان شوند. به‌خاطر داشته باشید که هر آن‌چه که مطالعه می‌کنید، در حال حاضر تنها یک شایعه بوده و توسط هیچ فردی تایید نشده است. اگر این آی‌پد واقعی باشد، انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

6 در مورد “شایعه: سال آینده اپل از آی‌پد 9.7 اینچی با قیمت 259 دلار رونمایی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH