اپل برروی نسخه‌های بعدی آی‌او‌اس،مشغول به کار شده است!

اپل برروی نسخه‌های بعدی آی‌او‌اس،مشغول به کار شده است!

تقریبا می‌شود گفت ماجرای پردردسر عرضه نسخه‌های بتا سیستم عامل آی‌او‌اس 7، آن‌هم پس از مشکلات بسیاری که در نسل جدید آن تجربه خواهید کرد، به اتمام رسیده و امروز هم نسخه نهایی آن عرضه می‌شود. اما این بدین معنی نیست که اپل از تلاش برای کار برروی سیستم عامل آی‌او‌اس، دست می‌کشد.

بدون شک اشکالات نرم افزاری بسیاری در هفتمین نسل از سیستم عامل آی‌او‌اس، وجود دارد و به نظر می‌رسد اپل در حال حاضر، برای برطرف کردن آن، برروی چند به‌روزرسانی بزرگ و کوچک کار می‌کند. گزارش‌های جدیدی می‌گویند که اپل در حال حاضر، تنها برروی دو به‌روزرسانی با نام آی‌او‌اس 7.1 و 7.0.1 مشغول به کار نشده است.  دو نسخه متفاوت از سیستم عامل آی‌او‌اس با ورژن 7.0.1 و 7.0.2 در گزارش‌های جدید، نشان داده شده‌اند. البته نسخه 7.1 این سیستم عامل دوست‌داشتنی، یک به‌روزرسانی عمده برای سیستم عامل iOS، به حساب خواهد آمد.

اپل برروی نسخه‌های بعدی آی‌او‌اس،مشغول به کار شده است!سایت BGR توانسته به‌تازگی مدارکی را دال بر اثبات وجود آی‌او‌اس‌های بعدی، جمع اوری نماید. در گزارشی که از سوی این سایت منتشر شده، نسخه 7.0.1 سیستم عامل آی‌او‌اس به تصویر کشیده شده است. متاسفانه هیچ حرفی درباره زمان عرضه آی‌او‌لس بعدی گفته نشده و به نظر می‌رسد اپل، در این فرصت چند ماهه و پس از معرفی نسل هفتم سیستم عامل iOS، طراحی آی‌او‌اس بعدی را آغاز کرده باشد.

1 در مورد “اپل برروی نسخه‌های بعدی آی‌او‌اس،مشغول به کار شده است!”

  1. علیرضا مطریان

    اصلا اپل از همین الان آیفون 9 رو همراه با آی اواس 12.1 آماده توی انبار داره فقط مونده همون 5 سال دیگه یه تدوین نهایی روش صورت بگیره!!! فکر کنم مرحوم استیو جابز هم دیدتش و ما زنده ها ندیدیم!!! اصلا نکنه جابز نمرده فقط بازنشسته شده ؟؟؟ اصلا نکنه آقای جابز اینقدر تمرکزشو توی کار برده بالا که دیگه خودشو رسما مرده اعلام کرده؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH