اپل واچ سری 4 از اتصال LTE سریع‌تری استفاده خواهد کرد

در سال جاری اپل از نسل جدید اپل‌واچ در حالی رونمایی کرد که این ساعت قادر به اتصال به شبکه مخابراتی بود. این گجت به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به همراهی تلفن‌ همراه قادر به برقراری تماس، پیامک و یا جواب دادن به ایمیل ها و چت کردن باشید. ظاهرا اپل در رابطه با نسل بعدی اپل واچ نیز همین روند را دنبال خواهد کرد با این تفاوت که اتصالی سریع‌تر را شاهد خواهیم بود.

در آخرین پرچم داران اپل یعنی آی‌فون 8 و X، این کمپانی از نوع جدیدی از بردهای انعطاف‌پذیر استفاده کرده که با کریستال مایع ساخته شده‌اند. اپل از این نوع برد در طراحی خطوط آنتن بهره گرفته که از جمله ویژگی‌های آن به باریک‌تر بودن و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت اشاره کرد، هم‌چنین این نوع برد قادر است اطلاعات را با سرعت بیش‌تری انتقال دهد.

اپل‌واچ

براساس گفته‌های Ming-Chi Kuo، تحلیلگر سرشناس موسسه KGI Securities، اپل به دنبال استفاده از بردهای کریستال مایع در طراحی مک‌بوک و ساعت هوشمند خود است. مزایای استفاده از این نوع برد برای لپ‌تاپ‌ها بسیار واضح است، اپل می‌تواند به کمک این برد دستگاه‌های باریک‌تری را تولید کند و یا از فضای به‌دست آمده برای افزایش حجم باتری استفاده کند. هم‌چنین گفته می‌شود استفاده از این نوع برد می‌تواند مسیر را برای استفاده از USB نسل 3.2 هموار کند، زیرا انتقال اطلاعات در این بردها با سرعت بسیار بیش‌تری انجام می‌شود.

در رابطه با استفاده از این نوع برد در نسل چهارم اپل واچ نیز یک هدف واضح دنبال خواهد شد، افزایش سرعت و امنیت اتصال به شبکه مخابراتی که این امر در هنگامی‌که به تلفن همراه دسترسی ندارید، می‌تواند موضوع بسیار مهمی باشد. هم‌چنین مقاومت بیش‌تر این نوع برد در برابر رطوبت و گرما، می‌تواند استفاده از ساعت هوشمند در محیط‌های مختلف را آسان‌تر و قابل اعتمادتر کند.

5 در مورد “اپل واچ سری 4 از اتصال LTE سریع‌تری استفاده خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH