ردمی 5

قیمت گوشی‌های شیائومی ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس پیش از معرفی رسمی لو رفت

کمپانی موفق چینی شیائومی به‌زودی از اسمارت‌فون‌های جدید خود با نام شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس رونمایی خواهد کرد، با این‌حال قیمت این اسمارت‌فون با قرارگیری در وب‌سایت خرده‌فروشی AliExpress مشخص شده است.

هم اکنون شیائومی ردمی 5 در رنگ‌های مشکی و طلایی با قیمت 199 دلار در این فروشگاه موجود است. نسخه‌های دیگر با رنگ‌های آبی و صورتی نیز 209 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. مدل‌های مشکی و طلایی رنگ ردمی 5 پلاس نیز 249 دلار قیمت دارد؛ در حالی‌که نسخه‌های آبی و صورتی رنگ 259 دلار قیمت خواهند داشت. با این‌که ارتباط این فروشنده با کمپانی شیائومی سطحی است اما قیمت اعلام شده برای گوشی‌های جدید شیائومی منطقی به‌نظر می‌رسد. باید به این نکته اشاره کرد که این اسمارت‌فون هم‌اکنون در حالت پیش فروش قرار داشته و ممکن است تمام اطلاعات منتشر شده درباره آن درست نباشد.

پیش از این اعلام شده بود که گوشی شیائومی ردمی 5 به صفحه نمایش FullView با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز شده است. شیائومی گوشی جدیدش را در سه مدل مختلف عرضه خواهد کرد. نسخه اول 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. نسخه دوم از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و بالاخره قوی‌ترین مدل از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی سود می‌برد. دوربین اصلی و سلفی این هندست نیز به ترتیب 12 و 5 مگاپیکسلی است.

8 در مورد “قیمت گوشی‌های شیائومی ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس پیش از معرفی رسمی لو رفت”

  1. من که اصلا با اینجور گوشی ها کنار نمیام نمیدونم بعضی ها چجوری میخرن استفاده میکنن بعد تازه راضی ام هستن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH