فناوری پیکسل مستر

گوشی ایسوس ذن‌فون 4 تا اواخر ماه دسامبر به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد

تقریبا دو ماه پیش بود که ایسوس تایید کرد اسمارت‌فون‌های سری ذن‌فون 3 و ذن‌فون 4 به اندروید اوریو آپدیت خواهند شد اما زمان مشخصی برای انتشار این به‌روزرسانی اعلام نشد و تنها به زمانی پیش از نیمه سال 2018 اشاره شد. حال خبر رسیده که اندروید اوریو به‌زودی برای گوشی ایسوس ذن‌فون 4 منتشر می‌شود.

یکی از مدیران این کمپانی اخیرا در انجمن ایسوس رسما اعلام کرد که گوشی ایسوس ذن‌فون 4 که با شماره مدل ZE554KL شناخته می‌شود تا اواخر ماه دسامبر به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد. این مدیر مسئول در پاسخ به سوال یکی از کاربران این چنین پاسخ داد:

در حال حاضر انتظار داریم که به روزرسانی جدید اندروید اوریو در ماه دسامبر برای گوشی ایسوس ذن‌فون 4 شماره مدل ZE554KL آماده شود.

متاسفانه هنوز زمان دقیق انتشار این بسته مشخص نشده اما می‌دانیم این نزدیک‌ترین زمان ممکن بوده و به زمان انتشار آن بسیار نزدیک شده‌ایم. با توجه به اسکرین‌شات‌های اخیر از گوشی ایسوس ذن‌فون 3 و رابط کاربری آن با اندروید اوریو منتتشر شده، انتظار داریم که این هندست نیز زودتر از آن‌چه اعلام شده بود آخرین سیستم‌عامل موبایلی گوگل را دریافت کند.

6 در مورد “گوشی ایسوس ذن‌فون 4 تا اواخر ماه دسامبر به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH