مرورگر Edge مایکروسافت بیش از یک میلیون بار توسط دستگاه‌‌های اندرویدی دانلود شد

تنها یک هفته بوده که نسخه نهایی مرورگر Edge مایکروسافت در پلی‌استور عرضه شده است، البته در گذشته نسخه بتا آن ارائه شده بود. در این مدت کم، این مرورگر توانسته به موفقیت بزرگی دست یابد. براساس گوگل‌پلی، مرورگر Edge مایکروسافت توانسته به عنوان سومین برنامه پردانلود رایگان در زمینه ارتباطات در این فروشگاه لقب بگیرد.

درحالی‌که میزان دانلود این مرورگر به هیچ عنوان قابل مقایسه با کروم و فایرفاکس نیست، ولی مجهز بودن Edge به ویژگی‌های خاص، این امکان را فراهم می‌کند که در طی ماه‌ها و سال‌های آینده، موفقیت بزرگی را نصیب سازنده خود کند.

مرورگر Edge مایکروسافت

برای مقایسه باید بگوییم که نسخه iOS این برنامه به‌طور رسمی در تاریخ 1 دسامبر در اپ‌استور قرار گرفت که در این مدت تنها 10 هزار دانلود را تجربه کرده است. دلیل این امر را باید در محدودیت اپل برای پیوستن به برنامه بتا مایکروسافت جستجو کرد.

اگر با این مرورگر کار نکرده‌اید، باید بدانید که یکی از دلایل موفقیت آن، همگام‌سازی بسیار خوب با ویندوز 10 است. در این برنامه، آیکونی وجود دارد که توسط آن می‌توانید ادامه کارهای خود را با کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت‌های این مرورگر، همگام‌سازی لیست موردعلاقه، لیست مطالعه و تاریخچه میان دستگاه‌های مختلف است.

6 در مورد “مرورگر Edge مایکروسافت بیش از یک میلیون بار توسط دستگاه‌‌های اندرویدی دانلود شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH