احتمال معرفی آنر مجیک 2 در رویداد 13 دسامبر؛ آنر تیزرهای این مراسم را منتشر کرد

آنر به‌تازگی دعوت‌نامه‌های رویدادی را در روز 13 دسامبر ارسال کرده که قرار است در آن از گوشی جدیدی رونمایی شود. تیزرهای این مراسم روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده و علی‌رغم این‌که هیچ اطلاعاتی درباره دیوایس برنامه‌ریزی شده برای این مراسم وجود نداشته، اما احتمال می‌رود که در این مراسم شاهد رونمایی از گوشی آنر مجیک 2 باشیم.

آنر مجیک 2

یکی از دلایلی که باعث شده آنر مجیک 2 را کاندید اصلی معرفی در این مراسم بدانیم، این است که نسل قبلی این اسمارت‌فون در پنل جلویی خود در هر چهار طرف دارای طراحی خمیده بود. اگر به تیزر این مراسم دقیق نگاه کنید، در بک‌گراند تصویر آن یک عدد 4 بزرگ می‌بینید که شاید اشاره‌ای به همین موضوع باشد. اگر از عاشقان سینه‌چاک دنیای اسمارت‌فون‌ها باشید، احتمالا به خاطر دارید که سال گذشته آنر مجیک در قالب یک دیوایس مفهومی در روز 16 دسامبر معرفی شد. این‌که زمان معرفی آنر مجیک در سال گذشته به تاریخ برگزاری این رویداد نزدیک است، خود می‌تواند دلیل دیگری باشد که ممکن است شاهد رونمایی از گوشی آنر مجیک 2 باشیم.

البته ممکن است عدد 4 بیانگر لبه‌های خمیده این دیوایس نباشد. همان‌گونه که می‌دانید، به‌تازگی گوشی‌هایی از هواوی مانند آنر 9i تولید شده که دارای چهار دوربین هستند. با این‌حال هنوز هیچ چیز دقیقا مشخص نیست و در این تیزر نیز به چیز خاصی اشاره نشده است. اخیرا آنر تصمیم گرفته که قیمت گوشی آنر مجیک را کاهش داده و آن را با تخفیفی استثنایی به قیمت 151 دلار به فروش برساند. این خود می‌تواند نشانه‌ای از ورود نسل جدید این هندست باشد. آنر مجیک در حالی سال گذشته معرفی شد که نتوانست راهی به خارج از چین پیدا کند.

گوشی جدید آنر قطعا یک دستگاه معمولی نخواهد بود. این اسمارت‌فون احتمالا به فناوری هوش مصنوعی، دوربین دوگانه، باتری‌های گرافنی با بالاترین سرعت شارژ و صفحه نمایش خمیده مجهز خواهد شد. باید صبر کرد و دید که در این روز آنر چه دستپختی برای ما آماده خواهد کرد.

6 در مورد “احتمال معرفی آنر مجیک 2 در رویداد 13 دسامبر؛ آنر تیزرهای این مراسم را منتشر کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH