انتشار ویدیویی از سامسونگ گلکسی A8 پلاس تمامی ویژگی‌های آن را فاش کرد

با توجه به تصاویر فاش شده، ظاهرا به عرضه نسخه دیگری از سری گلکسی A نزدیک می‌شویم. گفته می‌شود دو نسخه از این خانواده در هفته‌های پیش رو رونمایی خواهد شد، اما ممکن است در تمامی مناطق در دسترس کاربران قرار نگیرد. یکی از این گوشی‌ها که پیش از این هم صحبت‌های زیادی در مورد آن مطرح شده بود، گلکسی A8 پلاس است که ویدیویی از آن منتشر شده است.

جدای از این حقیقت که سامسونگ هنوز از گوشی میان‌رده‌ای رونمایی نکرده است، این ویدیوی سه دقیقه‌ای، A8 پلاس را از تمام جهات نشان می‌دهد. شخصی که در این ویدیو گوشی مذکور را در دست دارد، لیست کاملی نیز از ویژگی‌های آن ارائه می‌دهد.

گوشی گلکسی A8 2018

طبق انتظارات، A8 پلاس 2018 دارای صفحه نمایش 6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل خواهد بود. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم 1.7 و لرزشگیر اپتیکال است، در حالی‌که دوربین ثانویه دوگانه و دارای سنسورهای 16 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

در قلب دستگاه شاهد به‌کارگیری پردازنده اگزینوس 7885 هشته هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی از طرف سامسونگ هستیم که با همراهی رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بازده بالایی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. ضمنا حافظه داخلی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری 3500 میلی‌آمپری، گواهینامه ضد آب و گرد و خاک IP68 و حسگر اثر انگشت که در پشت گوشی تعبیه شده، اشاره کرد.

به‌نظر می‌رسد گلکسی A8 پلاس تا اواخر ماه دسامبر در بسیاری از کشورها با قیمت 600 دلار عرضه خواهد شد. البته در این خصوص و برای کسب اطلاعات موثق باید منتظر اعلام رسمی شرکت سامسونگ بمانیم.

5 در مورد “انتشار ویدیویی از سامسونگ گلکسی A8 پلاس تمامی ویژگی‌های آن را فاش کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH