هواوی تایید کرد: آنر 8 و آنر 8 پرو به‌زودی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند

هواوی و آنر را می‌توان از جمله شرکت‌هایی دانست که اندروید اوریو را برای برخی از محصولات خود عرضه کرده‌اند. همانطور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند میت 9، میت 9 پرو، آنر 9 و آنر V9 به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت کرده‌اند. حال اطلاعاتی منتشر شده که براساس آن، دو دستگاه دیگر این برند نیز به‌زودی اندروید 8.0 را دریافت می‌کنند.

آنر 8

مدیرعامل آنر، George Zao، اخیرا در مصاحبه‌ای با یک رسانه صربستانی تایید کرده که این شرکت هم‌اکنون در حال آزمایش این نسخه از اندروید برای آنر 8 و آنر 8 پرو است. براساس گفته‌های وی، اندروید اوریو به‌زودی برای آنر 8 و آنر 8 پرو منتشر خواهد شد.

با وجود این‌که دو دستگاه مذکور به این نسخه به‌روزرسانی می‌شوند، ولی این روند تمام نخواهد شد. به‌تازگی دستگاه آنر 7X معرفی شده که در آینده نزدیک روانه بازارهای مختلف می‌شود، این گوشی هوشمند نیز به‌روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد.

بنا بر گفته Zao، برخی دیگر از دستگاه‌های آنر به‌روزرسانی اندروید را دریافت خواهند کرد. با این‌حال، او مشخص نکرد که این نسخه برای کدام مدل‌ها عرضه خواهد شد. انتشار اندروید اوریو برای دستگاه‌های آنر را می‌توان به عنوان یک خبر خوب تلقی کرد و آن را نشانه‌ای برای احترام به مشتری دانست.

4 در مورد “هواوی تایید کرد: آنر 8 و آنر 8 پرو به‌زودی اندروید اوریو را دریافت می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH