طراحی گلکسی A8 توسط دفترچه راهنمای آن تایید شد

پیش از آن‌که شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی S9 باشیم، مهمان دو عضو جدید از سری A خواهیم بود که زمان زیادی تا معرفی آن‌ها باقی نمانده است. اخیرا فایل دفترچه راهنمای گوشی گلکسی A8 2018 در سایت سامسونگ مشاهده شده که طراحی این اسمارت‌فون را کاملا نمایان کرده است.

گوشی گلکسی A8 2018

همان‌گونه که اشاره شد، برخلاف تصورات پیشین، ظاهرا سامسونگ دست به تغییراتی در سری A خود زده و امسال تنها دو دیوایس به این خانواده اضافه خواهد شد. گلکسی A8 2018 و گلکسی A8 پلاس دو عضوی هستند که احتمال می‌رود پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شوند. به‌تازگی سامسونگ فایل دفترچه راهنمای مربوط به این دو اسمارت‌فون معرفی نشده را در وب‌سایت خود بارگذاری کرده که به ترتیب دارای شماره مدل SM-A530F و SM-A730F هستند.

با این‌که به‌تازگی ویدیویی از گلکسی A8 2018 در یوتیوب منتشر شد، اما این دفترچه راهنما تایید می‌کند که این دو هندست از صفحه نمایشی با نسبت تصویر 18 به 9 و دوربین سلفی دوگانه برخوردار هستند. از آن‌جایی‌که این دفترچه برای هر دو اسمارت‌فون‌ ارائه شده، می‌توان گفت که طراحی‌شان بسیار به یکدیگر شباهت خواهد داشت. شاید تنها تفاوت این دو مربوط به اندازه صفحه نمایش و سخت‌افزار درونی آن‌ها باشد.

ما می‌دانیم که گلکسی A8 2018 و برادرش در نسخه‌های تک سیم‌کارته و دو سیم‌کارته عرضه خواهند شد و از جک 3.5 میلی‌متری صدا بهره می‌برند که در کنار پورت USB-C قرار گرفته است.

6 در مورد “طراحی گلکسی A8 توسط دفترچه راهنمای آن تایید شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH