Madden NFL 25 به صورت رایگان، برای اندروید عرضه شد!

Madden NFL 25 به صورت رایگان، برای اندروید عرضه شد!

ماه گذشته، نسخه رایگان بازی فوتبال آمریکایی Madden NFL 25، برای سیستم عامل آی‌او‌اس اپل عرضه شد. این نسخه اگرچه رایگان است، اما بعضا برای داشتن ویژگی‌های اضافی گنجانده شده برروی آن، باید هزینه‌ای را پرداخت نمایید. اما گویا، الکترونیک آرتز دارندگان ابزارهای آندرویدی را از یاد نبرده و یک نسخه مخصوص را نیز، برای آن‌ها عرضه کرده است.

در حال حاضر بازی پرطرف‌دار Madden NFL 25 برای سیستم عامل اندروید گوگل، در دسترس قرار داده شده است. این نسخه همانند ورژن iOS خود، رایگان بوده و برای نصب Madden NFL 25، نیاز به 1.2 گیگابایت فضای خالی برروی کارت حافظه خود، دارید. در حالی که نسخه اندرویدی این بازی رایگان است، اما ویژگی‌های اضافی آن پولی بوده و نیاز به پرداخت هزینه‌ دارد. تیم شما در این بازی، ممکن است پس از انجام چند بازی حساس، انرژی خود را از دست بدهد و برای بازگردانده‌شدن این انرژی از دست رفته، نیاز دارید تا از بسته‌های اضافی موجود برای Madden NFL 25 استفاده نمایید.

Madden NFL 25 به صورت رایگان، برای اندروید عرضه شد!

خرید ویژگی‌های اضافی این بازی، اختیاری بوده و هیچ‌گونه اجباری از سوی سازنده آن، برای‌تان در نظر گرفته نشده است. با خرید بسته‌های اضافی این بازی، تیم شما در زمین فوتبال قوی‌تر کار خواهد کرد و برای‌تان، پیروزی‌های زیادی به ارمغان می‌آورد. Madden NFL 25، شامل 32 تیم لیگ NFL و 1500 بازیکن است. استادیوم‌های به کارگرفته شده برروی این نسخه، نمایی کاملا واقعی داشته و لذت بازی را، دو چندان می‌کنند. پشتیبانی این بازی از سوایپ و Tap برروی دکمه‌های مجازی آن، سبب خواهد شد تا بتوانید تیم خود را، راحت‌تر کنترل کنید. همچنین یک بخش جدید فقط برای دارندگان تلفن همراه، در نظر گرفته شده که  Head-2-Head نام دارد. در این بخش، یک نبرد تهاجمی سریع را تجربه خواهید کرد که باعث می‌شود، مهارت‌های دفاعی و تاکتیکی تیم‌تان، افزایش یابد.

متاسفانه در بررسی‌های صورت گرفته و اولیه این بازی، کاربران اندرویدی از Madden NFL 25 گله کرده و مشکلات بسیاری را برای بازی، متذکر شده‌اند. بازی برروی برخی ابزارهای اندرویدی به شدت کند است و بازی از فضای جالبی نیز برخورددار نیست. اما شاید رایگان بودن این عنوان بزرگ، بتواند پاسخ قانع کننده الکترونیک آرتز به چنین مشکلاتی باشد. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون و به صورت رایگان، از فروشگاه گوگل پلی دریافت نمایید.

دانلود بازی فوتبال آمریکایی از سایت گوگل پلی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH